Honkeytonk [verwijderd] nee kleuren precies andersom! Overal minimaal een even aantal, maar liefste ook nog even veel ๐ net zoveel zakjes open maken tot het klopt hoor!
[verwijderd] Honkeytonk schandalig, hoe durf je de kleuren om te draaien ๐ฑ Het even/oneven is het enige waar ik niet moeilijk over doe, maar een extra zakje open maken kan nooit kwaad!
Toch6 [verwijderd] eerst 4 rood 1 groen, oranje, rood Rood groen, oranje, geel, roze, bruin telkens 1 tot je van alles 1 over hebt En dan de laatste. Eindigen met blauw of paars
Robije Toch6 jeetje moet je nog nadenken ook. Ik eet eerst bruin, dan oranje, geel, groen, blauw, paars, roze, rood. Even of oneven maakt niet uit.
Femkes Toch6 Ik baalde vanochtend al van het beetje regen hier (Bretagne), maar ik begrijp dat er elders meer valt?
Vulpen Ik dacht altijd dat ik lastig was met eten maar sinds deze & de mars-discussie denk ik daar zรณ anders over. Ik eet ze gewoon op, klaar.
[verwijderd] De strijd tegen de processierups: mijn tent opzetten in de woonkamer en deze stofzuigen. Ik hoop dat dit genoeg is?!? weg foto
[verwijderd] [verwijderd] Kan je hem niet binnenstebuiten halen en afspuiten? Ik denk dat dat icm eerst stofzuigen wel genoeg is.
[verwijderd] Louelle81 gifspuit er doorheen ๐ง? Mijn kinderen moet er vanaf volgende week wel 3 weken in slapen ๐
Elena22 Femkes Hier in Nederland regent het al de hele dag. Morgen vertrekken wij richting Frankrijk.