Marshmallow [verwijderd] gedaan, wel pas net begonnen hoor. Ik keek naast me wat er op de vensterbank stond dus zo heet ik 😂😂
gekkewizard Welke app is dat? mijn dochter wil hem ook graag spelen en heeft geen idee waar hij vandaan komt :p
Luuz [verwijderd] die speel ik ook! Mijn 3 jarige heeft een of andere leerling bevrijd😂 snap er niks van, maar hij vindt het grappig, dus ik speel wel mee😂
Luuz [verwijderd] ik begrijp het nog niet helemaal haha. Ik kom nog niet verder dan de achtertuin trouwens, het is me veel te warm om ergens heen te gaan😂
[verwijderd] Luuz haha ja ik heb vooral gekeken waar ik toevallig toch moest zijn. Er zou een herberg moeten zitten bij de Albert Heijn, maar die kon ik niet vinden. Wel Filch en mevr Norks op de broodafdeling 🤣
Puzzelstukje [verwijderd] leuk! Ik heb het spel ook gedownload maar ik moet inloggen ofzo? En daar kom ik niet uit...
Honkeytonk Puzzelstukje met je facebook of google acount moet je inloggen. als hij vraagt om in te loggen kan je kiezen tussen die 2.
Puzzelstukje Honkeytonk ik heb geen facebook en met google heb ik geen idee, ik doe daar nooit iets mee🤣
Honkeytonk Puzzelstukje heb je wel een google account? Anders moet je die even aanmaken denk ik hiervoor.
Snoopy1979 [verwijderd] Erg is het hè... hier bij een juf gezien in een vriendenboekje, over wat je de saaiste les vindt. Ze had geschreven: geen ene les is saai... Dan ben ik altijd maar blij dat ze bij de kleuters zitten....
Dahlia [verwijderd] oké daar komt die, don't shoot me, maar gaat het nu om t woord kan en moet dat kunt zijn? 🙈
[verwijderd] Snoopy1979 Nou dat dacht ik ook. Wanneer hij werkwoord spelling moet leren heeft hij een andere leerkracht. Hopelijk één die het wel snapt 😉