smax [verwijderd] Ja, dat maakt wel verschil zei de huisarts. Hier had hij het heel erg. En om die reden krijgt hij het niet nog een keer als het goed is.
[verwijderd] M is hulpje dus F en ik moeten wachten. Dus we zijn op magische wezens-jacht in de school 😊
Snoopy1979 [verwijderd] Wat leuk, jij speelt het dus ook 🙂. Heb het gister geinstalleerd en moet even kijken hoe alles werkt hoor, is toch heel anders dan Pokemon GO 😉
Toch6 [verwijderd] hier vonden ze ingesmeerd worden met maïzena het fijnste. Zeker de jongste van toen nog geen 2 wilde vaak ingesmeerd worden
[verwijderd] @Snoopy1979 Ik heb Pokémon go nooit gespeeld, maar deze kon ik niet laten! @Marshmallow Ja sinds zaterdagavond!
Marshmallow [verwijderd] gedaan, wel pas net begonnen hoor. Ik keek naast me wat er op de vensterbank stond dus zo heet ik 😂😂
Puzzelstukje [verwijderd] leuk! Ik heb het spel ook gedownload maar ik moet inloggen ofzo? En daar kom ik niet uit...
gekkewizard Welke app is dat? mijn dochter wil hem ook graag spelen en heeft geen idee waar hij vandaan komt :p
Luuz [verwijderd] die speel ik ook! Mijn 3 jarige heeft een of andere leerling bevrijd😂 snap er niks van, maar hij vindt het grappig, dus ik speel wel mee😂