Jessie80 Oeps, jongste was iets te vroeg met plukken in de moestuin van de oudste... wel heel trots op oudste dat hij (met z'n ASS) toch snel kon schakelen en na even boos te zijn geweest, rustig ging uitleggen dat jongste het de volgende keer moest vragen maar dat we ze nu wel aan het konijn konden geven 😍
Jessie80 Manque ik heb eens ff gegoogled en waarschijnlijk had het wel gekund, maar er staan er nog meer en het konijn is er waarschijnlijk blij mee.
[verwijderd] Op de bank hangen voor dochter. Vanmiddag heeft ze een kinderfeestje. Het is nu echt de komende uren uitzingen want ze houdt het niet meer van spanning
Hopsatee [verwijderd] Ik meestal 1 a 2. Al is het hier in een dag al vies. Maar ik heb nog een dreumes van bijna 2 die ook door zijn zwemluier plast, zand erom gooit etc. Dus het ligt eraan hoe het eruit ziet. Maar wij hebben ook maar klein laagje
Honkeytonk [verwijderd] hier om de 2 dagen, maar klein badje en ook een peuter waardoor het snel vies is ('blaadjes ook zwemmen')heb het gisteren gevuld en gooi en vanavond leeg en vul hem morgen voor ik ga werken, dan is als we thuis komen wel weer lekker opgewarmd. En dan doe ik woensdag ochtend weer vers water er in.
Snoopy1979 Net bij de action 2 badjes gehaald. Eentje is groter dan ik dacht, heel fijn, nu pas ik er ook in 🙂. En oudste kwam net wat lekkers brengen 😍
Manque Wat wil je op zo'n dag nou anders ..? Kijken naar hoe mijn kind lekker aan het zwemmen is in de schaduw van de kastanjebomen ♡
Tantetil Verschil moet er zijn. Mick met neef druk met zandkastelen maken, terwijl dochter ligt te zonnen op haar krokodil.