[verwijderd] Ansji zo... op omroep Brabant staat dat er mogelijk een voorbijganger tussen de auto en de gevel heeft gezeten π³ heftig zeg π₯ Ben nu wel heel benieuwd waar jij ergens woont dan!
Ansji Veel brandweer ook, dus er zit iemand heel erg klem. π Ik heb de heli wel gehoord maar gedacht dat het weer heliβs van Gilze waren.
[verwijderd] [verwijderd] jeetje, ik heb daar gisteren nog gelopen. Onvoorstelbaar. Mag hopen dat de slachtoffers er goed vanaf komen π
[verwijderd] Ansji ah dat is wel dichtbij dan ja, gezellig! Ik kan Goirle zien vanaf mijn balkon dus ik zwaai even ππ
Ansji [verwijderd] Hahaha, ja, jij kan echt mooi ver kijken! Ik zwaai terug vanaf een hele warme zolder! π
[verwijderd] [verwijderd] had even aangebeld, dan had je een ijsje gekregen π Er heeft een vrouw van 59 tussen de gevel en de auto klem gezeten lees ik net, dus dat verklaarde die brandweer. Zwaargewond naar het ziekenhuis..
Ansji [verwijderd] Dat hoop ik ook, best een bizar ongeluk. Met een behoorlijke snelheid gegaan gok ik. Best knap daar... Was je op bezoek of kom je ook uit deze regio? (Ben niet nieuwsgierig hoor... π )
[verwijderd] Honkeytonk dan zijn we elkaar net misgelopen want ik ben na de middelbare hierheen verhuisd π
Ansji Honkeytonk Ik kom oorspronkelijk uit regio Rotterdam, dus import. Maar woon hier erg fijn! π
Honkeytonk [verwijderd] Ansji Dan ken ik jullie ook vrij zeker niet. π Haha zat ook al te denken π
[verwijderd] Ansji oh dat vind ik fijn om te lezen, er ging nu allemaal door me heen of ik je misschien kende, en ik was even bang dat je getrouwd was met mijn ex, maar dat is dan niet het geval π€£π€£
Ansji [verwijderd] Oooohhhh neeee, die had bij mij al heel snel een lesje vliegen vanaf dezelfde warme zolder gekregen als ik je verhalen zo lees!!! Koekwaus!
[verwijderd] Ansji haha nee andere ex!! π€£π€£ Die koekwaus is een Amsterdammer, die moeten we hier sowieso niet π
[verwijderd] Ansji Met een behoorlijke snelheid gegaan gok ik. Best knap daar... Dat bedacht ik me ook, hoe is dat in vredesnaam mogelijk daar?
[verwijderd] Ansji op bezoek! Voor de rest kom ik nooit in Tilburg, helaas π @[verwijderd] hΓ¨ jammer, dat ijsje was er wel in gegaan π
Femkes Lumihiutale gefeliciteerd! Ik heb net spiesjes met twee soorten meloen en aardbei gemaakt voor zoon. Die wordt zaterdag alweer 10 en trakteert morgen ook!