Tantetil Pimpelmeesje hij was ook echt verrukkelijk. Ik maak zelf nooit taarten, dus dit was echt smullen.
Tantetil [verwijderd] ja, ik weet niet meer hoe het heet, maar de andere Turkse collega's wisten meteen wat het was.
Tantetil Ysabella helaas, ik heb teveel suikervrije drop gegeten terwijl ik daar niet tegenkan....dus ik zit hier met kramp.
[verwijderd] Toch6 Biecht: ik moest ff goed kijken. Dacht eerst dat Kabouter Butplug zijn speelgoed had laten vallen. π³
Dahlia [verwijderd] ik word hier heel kriebelig van π overal groen, onkruid, bijen, beestjes, pluisjes enz enz. Totale chaos βΊοΈ Maar ik houdt wel van bloemen...in een pot dan π€£
[verwijderd] Saaie foto, maar ik besef mij dat dit de eerste keer is sinds vorige week vrijdag dat ik even 2 uur achter elkaar niks heb en hoef. Elke dag van βs ochtends vroeg tot laat volgepland. Ik ga hier even van genieten tot 14.00 (dan komt er weer bezoek).
Toch6 Van de juf van oudste dochter, omdat ik meer dan 2x heb geholpen dit jaar π (Heeft 3 dagen buiten gestaan, kinderlogica π€)