[verwijderd] Gisteren was het hier herfst. keiharde regen, windvlagen en koud. En nu: (sorry voor de olifantenpoten, ik ben niet in het bezit van mooie, slanke benen) đ
Snoopy1979 [verwijderd] oh ik vind het nu ook zo lekker buiten! De temperatuur is ook precies goed! Heb alleen zo'n hyperactieve opruim bui (en die heb ik niet vaak) dus daar moet ik van profiteren, maar de komende 5 minuten geniet ik even van mijn uitzicht buiten, liggend op de loungebank đ
[verwijderd] Vandaag vieren zoon en ik onze verjaardag voor de familie. Zoon vorige week jarig geweest en ik ben over 3 dagen jarig. Ik werd vanochtend wakker gezongen door mijn mannen, met een taartje met een kaars erin. En de fitibit charge 3 gekregen!
Miek89 Snoopy1979 die sporadische bui heb ik nu ook đ¤ nu even een paar minuten rust en straks weer verder đ
Snoopy1979 Miek89 Hm er is weinig meer van opruimen terecht gekomen. Met z'n allen een spelletje gedaan (wilde de oudste heel graag), toen snel gegeten en met jongste naar haar verzorgpony gegaan. Zit nu net op de bank en moet de caviakooi echt nog doen. Maar meer gaat 'm niet worden vandaag đ. Morgenochtend nog even en dan weer de rest van de dag geen tijd (door leuke dingen die we gaan doen gelukkig đ)
[verwijderd] Ik heb mij de hele middag uit de naad gerend en gezwommen bij de zeskamp. Deze is welverdiend đ weg foto
Hopsatee [verwijderd] Poe hee jij bent ook een bikkel tot 01.30 dorpsfeest en dan nog sporten de hele dag. Ik zou een fles wijn nemen want die is meer dan verdiend!
Snoopy1979 [verwijderd] ben serieus verliefd op jouw tuin đđđ blijf vooral foto's plaatsen đ
[verwijderd] Hopsatee als ik een fles wijn zou nemen dan red ik de combinatie van laat op bed en de hele dag sporten niet (meer đ). Het valt mij echt nu pas op dat jouw avatar twee glazen wijn zijn. Ik dacht dat het gekleurde vlekken waren đ.
Hopsatee Tantetil haha zou wel mijn feestje zijn đ Maar ze hebben gewoon mijn afbeelding gejat đ
Tantetil Hopsatee ik zou een klacht indienen! Ik dacht eerst ook dat het twee dansende poppetjes waren. Van die tuimelaars.