[verwijderd] Gisteren op de fiets naar huis. Een voorbeeld van een bloemenveldje met wilde bloemen, zoals in mijn woonplaats echt enorm veel zijn. Ze maaien ook bewust niet op die stroken.
[verwijderd] Goed moederschap ๐ฌ. Om 1.30 met je dochter van 8 jaar op de dansvloer van het dorpsfeest. Tijd om naar huis te gaan. Het is maar een keer per jaar en ze was niet de jongste ๐. weg foto
[verwijderd] Gisteren was het hier herfst. keiharde regen, windvlagen en koud. En nu: (sorry voor de olifantenpoten, ik ben niet in het bezit van mooie, slanke benen) ๐
Snoopy1979 [verwijderd] oh ik vind het nu ook zo lekker buiten! De temperatuur is ook precies goed! Heb alleen zo'n hyperactieve opruim bui (en die heb ik niet vaak) dus daar moet ik van profiteren, maar de komende 5 minuten geniet ik even van mijn uitzicht buiten, liggend op de loungebank ๐
[verwijderd] Vandaag vieren zoon en ik onze verjaardag voor de familie. Zoon vorige week jarig geweest en ik ben over 3 dagen jarig. Ik werd vanochtend wakker gezongen door mijn mannen, met een taartje met een kaars erin. En de fitibit charge 3 gekregen!
Miek89 Snoopy1979 die sporadische bui heb ik nu ook ๐ค nu even een paar minuten rust en straks weer verder ๐