Robije [verwijderd] wij willen deze lamp https://www.loftdeur.nl/schuifdeur-systemen/industriele-woonaccessoires/industriele-lampen/industriele-loftbar/ nu kan ik er wijnglazen aan hangen, denk alleen dat er dan ook bierglazen aan moeten voor Mn man π€
Robije [verwijderd] steeds 1 volle fles ophangen dan kan je tijdens het eten altijd een wijntje inschenken.. goed idee
[verwijderd] Nieuwe tattoo shop bij ons in de buurt π "Je eet, je drinkt, je laat je tatoeΓ«ren. Je kunt ook een cactus of een krukje kopen als je wil"
Marshmallow Ik ben zo jaloers op al de tuinen. Hier een balkon, maar dat is alleen 's ochtends of 's avonds laat lekker. Verder snikheet. Morgen maar opzoek naar een lekker plekje in het park (alhoewel er een festival is dit weekend...)
[verwijderd] Kind heeft het moeilijk vandaag. Geen idee wat er aan de hand is maar hij jammert en klaagt de hele dag. Misschien taalontwikkeling? Vanmorgen hadden we voor het eerst een kleine brabbelconversatie met elkaar. Anyway, nu klaagt hij richting de oceaan for no reason.. π
Manque Alles in huis voor de 60e verjaardag van mijn vadertje π Ik ga vanavond vast het e.e.a. klaarmaken want morgen komt die HUGE familie van hem eten.
[verwijderd] Manque want morgen komt die HUGE familie van hem eten Zijn familie is toch ook jouw familie? π€π
Manque [verwijderd] Sure. Maar je hebt een beetje de familie van je moeder en de familie van je vader, toch?
[verwijderd] Laatste foto van vandaag hoor π Zoon en vriend liggen al bed (beide zijn moe en doodchagrijnig) , voor mijzelf mini donuts en They Are Billions! (= een zombie apocalyps game)