[verwijderd] Echt ik schaam me dood... dit is echt uit pure verveling... ik kijk the B&B classics uit 1989 (seizoen 2 inmiddels) ππππ Moet je nagaan hoe erg ik me verveel na 3,5 dag in bed liggen.
[verwijderd] Met zijn allen aan de wandel voor een drankje /ijsje op het terras bij het dorpscafΓ© (waar we inmiddels zitten π»).
[verwijderd] [verwijderd] heerlijk! enjoy! En check iedereen straks goed op teken na de wandeling door dat hoge gras (ik weet het ben een zeikerd op dat gebied).
[verwijderd] [verwijderd] ik heb er vorige week nog eentje uit het been van mijn dochter geplukt. We hebben regelmatig teken vanwege het hoge gras rondom ons huis en zijn daardoor altijd super alert op teken.
[verwijderd] Ben een beetje aan het snuffelen voor een lamp voor boven de eettafel. Zou dit iets zijn? π€
Robije [verwijderd] wij willen deze lamp https://www.loftdeur.nl/schuifdeur-systemen/industriele-woonaccessoires/industriele-lampen/industriele-loftbar/ nu kan ik er wijnglazen aan hangen, denk alleen dat er dan ook bierglazen aan moeten voor Mn man π€
Robije [verwijderd] steeds 1 volle fles ophangen dan kan je tijdens het eten altijd een wijntje inschenken.. goed idee
[verwijderd] Nieuwe tattoo shop bij ons in de buurt π "Je eet, je drinkt, je laat je tatoeΓ«ren. Je kunt ook een cactus of een krukje kopen als je wil"
Marshmallow Ik ben zo jaloers op al de tuinen. Hier een balkon, maar dat is alleen 's ochtends of 's avonds laat lekker. Verder snikheet. Morgen maar opzoek naar een lekker plekje in het park (alhoewel er een festival is dit weekend...)