Zuremat Daar gaat hij dan, m'n kleine grote jongen! Zijn eerste wendag op de basisschool π Wat voelde hij zich groot en stoer, hij had er superveel zin in! Sterkte juf π
Zuremat [verwijderd] ja guitig bekkie heeft ie wel hΓ¨ π Mensen zijn gauw van hem gecharmeerd, maar het is een echte boef hoor, zo ondeugend!
Puzzelstukje @Zuremat heb ik ook gemist gefeliciteerd!!! kat moet altijd ff gedag komen zeggen als ze uit school komt. Onafscheidelijk die twee. Weg haal m wel zo weer weg.
Puzzelstukje Uilenmama oh dank je. Grappig want ben daar bij haar totaal niet mee bezig. Wel met de jongste, die is erg met haar uiterlijk bezig. Deze dame loopt t liefst in dr ajax pakje. Maar die zat vandaag in de wasπ€£
Puzzelstukje Sevenof9 ja, snap het hoor! π€£ maar dit meisje is er zelf helemaal niet mee bezig. Dus dan voelt t voor mij ook anders ofzo. Ik weet niet goed hoe ik het kan uitleggen. Die jongste heeft altijd de goede houding ofzo en dat speelt bij haar meer op de voorgrond.
[verwijderd] Deze deugniet heeft zijn stoeltje vanuit de woonkamer naar het hoekje van de keuken geschoven zodat hij bij de chips kan π€£