Zuremat Hopsatee hahaha ja en ik heb ineens een beetje zere borsten en pas nog maar 1 bh π€£ Niels blij......
Tantetil Zuremat huhhh ben je pas 5 weken...ik heb het gevoel dat alsof het al veel langer is. Ik wacht nog op je verhaal hè, kan je mooi morgen doen.
Hopsatee Zuremat Haha zie je! De kwaaltjes komen vanzelf. Volgende week wens je dat je ze niet gewenst had π€ͺ (had ik)
Manque Gefeliciteerd @Zuremat !!!! π₯³π₯³ Heb je het S en N al verteld? Of wacht je daar nog even mee?
Zuremat Manque Thanks!! π Nee zeker niet! Heb in februari een missed abortion gehad, daar kwamen we met de echo op 7+5 achter. Zat een vruchtje van 6+1 zonder kloppend hartje. Heb nu eerst een echo met 6+4 en dan met 7+6 en als die allebei goed zijn dan gaan we het vertellen denk ik π
Zuremat Hopsatee haha weet je nog dat je zaterdag appte of ik nog niet ziek was, en dat ik zei dat ik me totaal niet zwanger voelde π dat is snel bijgedraaid haha!
Zuremat Tantetil oja ik stuur je morgen ff spraakberichtje π dan ben ik tot 12u45 home alone dus lukt vast! En nee, helaas pas zo kort haha! Ik weet het nu 2 weken, misschien daarom. Was erg vroeg haha!
Zuremat Daar gaat hij dan, m'n kleine grote jongen! Zijn eerste wendag op de basisschool π Wat voelde hij zich groot en stoer, hij had er superveel zin in! Sterkte juf π
Zuremat [verwijderd] ja guitig bekkie heeft ie wel hΓ¨ π Mensen zijn gauw van hem gecharmeerd, maar het is een echte boef hoor, zo ondeugend!