Toch6 Eerste keer op de fiets, ze vond het zo leuk π was maar ministukje, goed te lopen maar ideaal stukje om de fiets te proberen
[verwijderd] Toch6 heerlijk! Ik verheug me er nu al op dat B straks op de fiets kan. Hoef ik tenminste niet meer altijd met de auto naar school Zuremat ah sneu. Beterschap met hem!
Toch6 [verwijderd] voorlopig alleen nog kleine stukjes in het dorp, maar prettig dat het kan. Ze blijft nu zo een halfuur zitten met spelen dus durf het nu wel aan. Iets meer mogelijkheden zo
Pimpelmeesje Toch6 Charlie zit totaal niet π ik ben over t algemeen niet bezig met "Mijn kind kan al.." maar als ik dingen over jouw C lees dan denk ik wel eens "is t nou zo'n slome?" π
Honkeytonk Toch6 mijn oudste nu ook π werd eind van de middag ineens bleek en toen spugen. Ligt nu op de bank te slapen. Arme knul.
[verwijderd] Honkeytonk Robbie is ook ziek geworden. Hij sliep al vroeg en wordt nu net wakker met koorts. Ziekenboegje hier op het forum vandaag π
Honkeytonk [verwijderd] ahhh beterschap ook. Vind het zo zielig, zieke kindjes. (En heb zo een ontzettend intense hekel aan spuug ππ).
Hopsatee Willen jullie die ziektes wel allemaal aan jullie kant van het scherm houden? π₯Ίπ± Beterschap!
Miek89 Beterschap voor de zieke kindjes! Heb het idee dat er toch een soort van griep heerst. Hier hoor ik het namelijk ook heel veel om me heen π¬
Marshmallow Miek89 ja ik denk het ook. Gisteren had dochter koorts. Vanmorgen niet meer. Sinds de namiddag klaagde ze over oorpijn en had ze weer koorts. Hopelijk voelt ze zich morgen toch weer beter.
Hopsatee Miek89 Ja heerst denk ik! Zelf vrij ziek geweest, mβn ouders, collegaβs, vriendinnen en kids en allemaal negatief getest... je vraagt je af waar je tegenwoordig nog die virussen oploopt...π§
Miek89 Hopsatee ja vraag ik me ook wel eens af, enige wat ik kan bedenken is dat het via school gaat.
Uilenmama Softbasegaming Ik werk in een supermarkt, maar hier geen uitbraak van Corona onder het personeel. Nog niet gehoord dat een filiaal dicht is wegens gebrek personeel...
Toch6 Pimpelmeesje in de app-groep is C (een van) de vlotste. Denk niet dat jouw C zo sloom is hoor π
[verwijderd] Pimpelmeesje B zit ook niet hoor. Ja 3 seconden en dan valt hij om. Alleen als hij wat vast houd kan hij zitten.
Cactusje Pimpelmeesje J gaat ook nog niet zelf zitten hoor en hij is 1. Hij gaat wel hier en daar op z'n knieΓ«n zitten, maar daar houdt het mee op, echt op z'n kont zitten doet hij niet behalve als ik hem zo neer zet en dan is het direct weer verder kruipen.