Puzzelstukje Liekje81 hier ook 1... het lijkt alsof de kat vastligt, maar die kan elke moment weg hoor. beestje vond t helemaal prima...
[verwijderd] @Sevenof9 Goed zo!! Ik had willen gaan, maar we hadden al allemaal belangrijke plannen vandaag dieik nog meer af kon zeggen. 🙁
Puzzelstukje Liekje81 heerlijk! Mijn dochter was ook mee met mijn hepatitis prikken. Ze vroeg aan de assistente of ze die in mijn arm mocht zetten😅dat ging net even te ver 🤣
Softbasegaming Bij m'n ouders heeft dochter ook zijn dokters set met een stethoscoop met hartslag erin. Had ze m op tafel gelegd met een doos erop zodat je steeds die hartslag hoorde🤪
Rietjesbeker Vandaag 2 klavertjes vier gevonden. En eerder deze week ook al een (dus daarom drie in een eierdopje)
Rietjesbeker Pimpelmeesje ik heb ook heel veel in boeken zitten intussen. Er zijn hier veel klavertjes vier te vinden.
Noordeling Toch6 dat zeiden de kinderen ook al, k ben bang dat ik er ook aan moet geloven....(zo'n hekel aan pannenkoeken bakken)
Femkes Toch6 midi had het ook zien staan op de Donald Duck scheurkalender. Ik heb niet zo'n zin in pannenkoeken en hij heeft ze woensdag al op, maar ik denk dat we de Sjaak zijn.
Snoeki Toch6 Ja hee nu ik dit lees moet ik ook maar pannenkoeken bakken hè. Het scheelt dan mijn man eten vergeten is uit te leggen 😬
[verwijderd] Toch6 ik las het ook net, had al ingrediënten gekocht voor morgen. Dagje te laat dan maar. Smakelijk!