Manque Sevenof9 de broek is iig geslaagd!! Veel succes vandaag, hoop dat het het gewenste effect heeft en ik hoop voor jou dat je niet verregent 💧 bedankt voor je inzet!
[verwijderd] Vulpen Meerdere formules, afhankelijk van welk blokje je naar waar wilt verplaatsen. Een collega van mij kon het binnen de minuut en deed zelfs aan wedstrijden mee. Mijn record tot nu toe is 3 dagen 🤣 Ik ga even de trotse zus uithangen: mijn broertje doet het meestal binnen 10 seconden. 🙂
Puzzelstukje Liekje81 hier ook 1... het lijkt alsof de kat vastligt, maar die kan elke moment weg hoor. beestje vond t helemaal prima...
[verwijderd] @Sevenof9 Goed zo!! Ik had willen gaan, maar we hadden al allemaal belangrijke plannen vandaag dieik nog meer af kon zeggen. 🙁
Puzzelstukje Liekje81 heerlijk! Mijn dochter was ook mee met mijn hepatitis prikken. Ze vroeg aan de assistente of ze die in mijn arm mocht zetten😅dat ging net even te ver 🤣
Softbasegaming Bij m'n ouders heeft dochter ook zijn dokters set met een stethoscoop met hartslag erin. Had ze m op tafel gelegd met een doos erop zodat je steeds die hartslag hoorde🤪
Rietjesbeker Vandaag 2 klavertjes vier gevonden. En eerder deze week ook al een (dus daarom drie in een eierdopje)
Rietjesbeker Pimpelmeesje ik heb ook heel veel in boeken zitten intussen. Er zijn hier veel klavertjes vier te vinden.