Tantetil Ik heb vandaag een stadswandeling gedaan. Die heb je nu in meerdere steden. Dan krijg je een route en kom je langs gelegenheden om eten en drinken te halen. Wij hadden ons opgegeven en kregen een route over de zaanse schans. Was ijskoud, dus weinig foto's gemaakt, maar wel erg leuk. Volgende keer de 020 wandeling!
Tantetil [verwijderd] als ik had geweten had ik kaartje gestuurd. Ik maak wel wat moois op fb. F is van de pinguïns toch of is dat M? Of haal ik nu alles door elkaar.
Tantetil sjorsje ik heb net even zitten zoeken naar ik zie alleen van de 020 en 075 stadswandeling. Die staan op instagram. Edit ik zocht verkeerd. Als je googled op stadswandeling, dan zie je bij de resultaten stadswandelingen met een netnummer.
Pimpelmeesje Pimpelmeesje dit is trouwens echt een leuke voor "eens wat anders in t weekend s avonds te snacken"
Toch6 Tantetil Honkeytonk Hier was het grijs grijs grijs (zie 31 dagen topic). Maar wel naar de sneeuw gelopen met zn allen, ook de matrozen
Honkeytonk Ja echt heerlijk weer. Echt even van genoten aangezien er nu een week regen wordt afgegeven 🤨. Edit: en tot mijn verbazing was het echt kei rustig hier. Alleen het hoofdpad was druk, wij hebben bijna 3 uur gewandeld en maar 5 mensen tegen gekomen! 👍
Femkes Ik heb net een uur gelezen in mijn nieuwe hoekje. We hebben nu een veel grotere slaapkamer en de fauteuil (inmiddels heel lelijk, maar zit zo lekker!) Is in de hoek naast een raam gezet. En daar had ik net een kop thee, een goed boek en rust omdat mini en midi aan het spelen zijn met een vriendje.
[verwijderd] Robbie heeft het niet van een vreemde zo blijkt. Ik kom de woonkamer binnen en vriend kijkt een lecture van Walter Lewin (astrofysicus). Iedereen in mijn huis is een nerd of wat? 😆
[verwijderd] [verwijderd] Het was wel erg leuk trouwens, als men geïnteresseerd is: https://www.youtube.com/watch?v=4a0FbQdH3dY (Hij is oorspronkelijk Nederlands, dat is wel te horen aan het accent, maar heeft imo ook wel Nederlandse humor 😃 )
Puzzelstukje [verwijderd] als ik dit zie is het voor mij chinees... kan er helemaal niks mee... altijd diep respect voor mensen die dit snappen.
[verwijderd] Puzzelstukje Ik denk dat als je het zo ziet (zonder context) de meeste er niets mee kunnen hoor. Toen ik de kamer binnen kwam had ik ooit zoiets van, de fuck? xD Maar als je met hem meeloopt als hij de berekeningen maakt dan wordt het wel duidelijk. Ik begrijp ook niet alles maar je begrijpt de strekking wel van wat hij doet.