Bloem Zuremat Fijn dat hij uiteindelijk toch rustig is gaan slapen. Ik lust geen koffie maar zou het nu wel kunnen gebruiken. Vriend had een soort halve nachtdienst. Kwam om 3 uur thuis. Ik werd wakker en kon niet meer slapen. Ben maar opgestaan in de hoop op de bank zo nog even te slapen π΄
Rietjesbeker Zuremat hopelijk trekt de pijn dan vlot weg. Lastig dat je er niet even een washandje op mag leggen...
Sweetl Zuremat ah kereltje.. Hebben ze hersteltijd aangegeven wanneer het wel wat beter moet gaan? Sterkte en succes iig! Hoop dat hij snel weer fit is
Zuremat Sweetl Heb volgende week donderdag een controle afspraak. Vaak duurt dit niet zo heel erg lang gelukkig π
Hooyo-shimbir Zuremat achossie! Veel beterschap met zijn herstel en hopelijk heeft het het gewenste effect. β£οΈ
Tantetil Zuremat och mannetje toch! Ik zag net je filmpje met het brood en volgens mij zijn zijn praatjes wel terug. Sterkte voor jou vandaagπ
Rietjesbeker [verwijderd] was heerlijk! Maar ik had me zo goed voorbereid dat ik aan 20 minuten genoeg had π en dan wilde ik ook niet langer blijven hangen,want ik had een max budget...
[verwijderd] Rietjesbeker π² !! dus toen maar langs de McDrive gereden om het uur vol te maken? π
Rietjesbeker [verwijderd] hmm dat trekt me s ochtends nooit zo. Ik heb wel de lange route naar huis genomen, mee heel goed houdend aan de maximum snelheid en keihard meeblerend met de radio π
Manque Op de dijk bij Demen. Ik heb een filmpje kunnen maken van hoe ze met de auto meerennen, heel leuk π
[verwijderd] πΈ Outfitfoto 1 van velen! De meiden zijn thuis van hun makeover-dagje, geen corona-kapsels meer en ze hebben het complete budget van 500 euro er zonder problemen doorheen gejaagd π