Toch6 [verwijderd] ja đ nog 3 weken, dan zit hij 4 ochtenden op school... Gelukkig heb ik C nog thuis
[verwijderd] [verwijderd] Ik heb nu dus gewoon al drie dagen dat liedje in mijn hoofd! đ¤Ļđģââī¸ "Daarmee tover ik... een glimlach op je wangen. WANGEN!" đļ
Lovely83 quality time met mijn schoonzusjes â¤ī¸ Zie er tegenop om straks weer naar huis te vliegen....
Rietjesbeker Dochter wordt achterna gezeten door hongerige eenden. Dat vond ze doodeng en heel erg leuk đ
[verwijderd] Ik kreeg deze foto doorgemaild, dit is de eerste keer dat haar vader uit zichzelf iets organiseert voor haar verjaardag. Zo fijn dat het nu toch eindelijk kan! En bonus: er blijkt nog taart over te zijn dus die eten we vanavond bij widm đ đ¸
[verwijderd] [verwijderd] hij of zijn vriendin? đ Maar ze ziet er blij uit en daar gaat het uiteindelijk om natuurlijk!
Tantetil [verwijderd] ach dit is echt geweldig hoor. Ik hoop zo dat hij dit ook ziet en zo blijft doen. Ze is toch niet vandaag al jarig?
[verwijderd] Bloem ja zeker! Hij ziet ze nu sinds kerst hele dagen ipv middagen en dat lijkt hem ook goed te doen. Hopelijk blijft het zo inderdaad!
[verwijderd] [verwijderd] beiden. Ik heb de strijd opgegeven, zolang ze heelhuids en zonder drama thuis komen zal het allemaal wel goed zijn đļ