[verwijderd] ik ben ook erg trots, ook op zijn raarheid want hij is ook echt wel raar hoor π in de zin van dat in niet begrijp hoe hij dingen doet, en waarom, en hoe hij erop komt.
Hij houdt erg veel van rijtjes stampen en die herhaalt hij graag. Op dit moment leert hij de namen van de manen van Jupiter en de opstellingsvolgorde van baby shark π€π€£ (vooral die laatste is erg belangrijk voor hem π )
maar wat echt raar is bijvoorbeeld is dat hij de kinderen in zijn klas niet perse herkent aan de gezichten maar eerder aan de hand van hun namen. Uitleg: Bij binnenkomst van de klas staat een bord met daarop fotoβs en namen van klasgenootjes en leraren die er die dag zijn. Elk kind plakt zijn eigen foto. Robbie heeft op zich niet heel veel interesse wie er zijn maar soms dan pakt hij wel een foto en ipv dat hij het gezicht βleestβ, zoals wij doen, leest hij de naam en hangt dan de foto terug. hij kijkt eigenlijk niet naar het gezicht maar vooral naar de naam. Ik heb het idee dat voor hem de naam/het woord even duidelijk is als een foto. Ik denk niet dat hij weet dat er (bijv) Nolan staat (of misschien ook wel, geen idee) maar ik denk
meer dat de volgorde van letters een plaatje voor hem is en dat hij die hangt aan de persoon. Zo leest, of herkent, hij best wat woorden.
bedoel is dat raar of wat? π
op de foto: de namen van de manen van Jupiter. Het zijn er maar 60 of zo dus hij is nog wel even bezig......