Nescio [verwijderd] haha ik hoop het! Maar ik moet werken morgen dus op zich is een wekker niet zo erg.. π
Softbasegaming Honkeytonk dochter heeft een keer bij de Woezel en Pip film gezien dat Woezel te zien was in de sterren dus als we in het donker buiten lopen en dochter naar boven kijken zegt ze altijd kijk Woezel π
Hooyo-shimbir 6:30 mβn bed uit gegaan terwijl iedereen nog slaapt. Ik had zo vreselijke levendige nachtmerrie dat mijn man overleed, echt tot in de details... bah Ben er helemaal naar van.
Liekje81 Hooyo-shimbir O gatsie! Zat er wat in de lucht ofzo? Ik had gedroomd over een mass shooting bij school dochter, ook zo akelig.
[verwijderd] Hooyo-shimbir Liekje81 O bah, dat is altijd zo heftig, om wakker te worden uit zulke dromen! Ik heb dan altijd echt tijd nodig om daarvan bij te komen. Hopelijk voelen jullie je ondertussen al een stuk beter.
Nescio June ja π er werden in precoronatijden weleens norooz parties gehouden, maar wij hebben het eigenlijk altijd thuis gevierd (mijn man heeft geen familie hier). Maar nu na corona denk ik: laat zo'n vette party maar komen π
June Nescio Ik heb in mijn studententijd bij het volkenkundig museum gewerkt. Daar werd elk jaar Norooz gevierd. Zo gezellig
Nescio June oh dat is zo'n leuk museum! In welke jaren was dat? Ik heb nog een tijdje in Leiden gestudeerd/gewerkt.
Nescio June ik heb deeltijds in Leiden gestudeerd van 2007 tot 2010, en gewerkt van 2009-2010 (universiteit). We zijn gedurende die studie een paar keer in het museum geweest, misschien ben ik je toen wel tegengekomen π
Nimue Na een week in de tuin te hebben gestaan, hadden we dan eindelijk alles in huis voor de kerstboom (behalve een piek). De lock down kerstbomen staan erπ En de mini