[verwijderd] Pimpelmeesje Maar, maar...🤫 Als je snel bent, heb je de limited edition nog, met art van Nesta en Cassian. Ter compensatie van de lelijke covers 😅
[verwijderd] Pimpelmeesje ja de Engelse versie heeft leveringsproblemen, hoorde ik al van meerdere mensen. Ik ben deze serie toen in het Nederlands begonnen dus nu maak ik hem zo ook maar af.
[verwijderd] Sweetl Super leuk man! Echt heel tof montuur! Staat hem heel vlot en wijs! (Ik hou van brillen. 😁)
Sweetl Vulpen vooral de glazen zijn echt duur (+4,5 met - 0,75 cilinder) het montuur was in de aanbieding (van 109 voor 50) Prijs viel me wel flink tegen😬en hij moet over 5mnd terug dus ik hoop dat er dan niets veranderd is
Sweetl [verwijderd] ja ik vind hem ook goed gekozen van hem! Hij heeft echt een brillenhoofd gelukkig! We hebben er een heel aantal gepast in een paar winkels en heel veel staat hem (vind ik) wel leuk!
Bloem Sweetl Oef. Dan is het veel geld ja. Heb je wel een brillenverzekering erbij genomen? Als er iets stuk gaat dan kost het niks of heel weinig om te laten maken. En als je daar geen gebruik van maakt omdat er iets kapot is gegaan dan kan je het inzetten voor nieuwe glazen of bril. Scheelt veel. Bij kinderen wisselt de sterkte best vaak nog helaas. 😬
Sweetl Bloem daar is eigenlijk niets over gezegd, ik kan dat op de website ook niet terugvinden.. Partner zal er volgende week nog even naar vragen als ze hem gaan ophalen
Bloem Sweetl Geen idee. Dit is gewoon bij Eye wish. Ik dacht eigenlijk dat ze dat overal wel hadden. Zeker voor kinderen. Maar ik kan het mis hebben. Herkennen andere mama’s dit?
[verwijderd] Sweetl Kan je het betalen? Anders wil ik je best helpen.. een bril is echt wel belangrijk natuurlijk. Laat maar weten, mag ook via PB hoor!