Lovely83 Indy90 https://www.praxis.nl/verf-laminaat-decoratie/verf/muurverf/perfection-muurverf-mat-petrol-blue-1l/5584361 Deze kleur hebben wij op de muur.
Indy90 Lovely83 cool! Hij lijkt op je muur wel veel donkerder. Droogt hij zo donker op of komt het door het licht op de foto.
Puzzelstukje Indy90 wij hebben denim drift. En dan petrol stoelen, kleed, kussentjes, gordijnen... zo kan t ook, maar is echt super leuk die kleur!
[verwijderd] Lovely83 dat playmobile huis is hier nog steeds een succes đ Ik zit nu in de bieb terwijl dochter aan het balletten is. weg foto
[verwijderd] [verwijderd] dankje đđ Ik ben toch wat aan het uitbreiden maar niet teveel hoor, anders wordt het zo druk...
Manque D&D moeder-de-vrouw-stijl. Met een character sheet op een iPad met knalgroene kinderbumper en AvdK op een extra tabblad.
[verwijderd] Een pakketje met verzorgingsproducten om te testen van een vriendin die er net zo gek op is als ik haha! Voornamelijk Aziatische spullen. đˇ
[verwijderd] Beginnen aan mijn boek dat ik gisteren uit de bieb kon ophalen en waar ik al weken op wachtte. Het citaat van mark zuckerberg op de cover triggert mij en ik probeer te bedenken waarom? (Mark icm het woord beschaving misschien đ¤). weg foto
iMoeder [verwijderd] Ik heb die ook gelezen. Ben het niet altijd eens met de schrijver zijn visies/conclusies. Maar het geeft wel nieuwe kennis en inzichten.