Toch6 [verwijderd] Jessie80 Succes, ik ben net klaar met het opruimen. Incl de 2 weekendtassen die er nog stonden van vorige week
Puzzelstukje [verwijderd] MWD. Ben aan mijn laatste opdracht bezig voordat mijn stage kan beginnen! Organisatie en beleid, hopelijk snel af...
[verwijderd] Leren tunisch haken. Het is tot nu toe vrij eenvoudig. Niet moeilijker dan gewoon haken. weg fotoeg]
[verwijderd] Puzzelstukje ik vermoedde al iets zorgsgerelateerd. Kon ook niet echt missen met je literatuurlijst. Succes met de laatste loodjes!
Marshmallow Gelukkig had ik pas te laat door dat ik er omhoog moest, maar had t liever niet gedaan đ De spiraal omhoog dus đ
Lovely83 Heb eigenlijk een nieuwe kop koffie nodig.âī¸ Bezig wat facturen voor mijn man zijn werk op te maken.
Indy90 Lovely83 oee mag ik vragen wat voor kleur jij op de muur hebt? Ik wil mijn muur ook graag verven. Vind deze kleur erg mooi!
Lovely83 Indy90 https://www.praxis.nl/verf-laminaat-decoratie/verf/muurverf/perfection-muurverf-mat-petrol-blue-1l/5584361 Deze kleur hebben wij op de muur.
Indy90 Lovely83 cool! Hij lijkt op je muur wel veel donkerder. Droogt hij zo donker op of komt het door het licht op de foto.
Puzzelstukje Indy90 wij hebben denim drift. En dan petrol stoelen, kleed, kussentjes, gordijnen... zo kan t ook, maar is echt super leuk die kleur!
[verwijderd] Lovely83 dat playmobile huis is hier nog steeds een succes đ Ik zit nu in de bieb terwijl dochter aan het balletten is. weg foto