[verwijderd] Ik kon het niet weerstaan π home Made adventskalenders! nu nog bullen&cijfers plakken en morgen mocht krijgen de jongens ze! Kan niet wachten om hun reacties te zien π weg
[verwijderd] Haal m over n half uurtje weer weg hoor, maar jee... wat een zooi kan een mens verzamelen π
Puzzelstukje [verwijderd] Leuk gedaan zeg! Zullen ze heel gaaf vinden! Pimpelmeesje het gaat goed met ze! Vanavond bij de dierenarts geweest voor 2e prikje. En helemaal goedgekeurd. Zelfs de dierenarts zag dat het intense maatjes zijn. Waar de een is is de ander... zo lief!
[verwijderd] Honkeytonk dankje! ik heb de huisjes gekocht, ze waren gewoon van hout. En de rest een beetje zelf bedacht ja π Zijn hun 2 favoriete kleuren (rood en blauw), goud en zilver voor de feestelijke sfeer en decopatch!
[verwijderd] Honkeytonk ja precies! En ik kies nu zelf wat ik erin doe, ze waren mega happy vanochtend haha! Ik had ze bij cultura vandaan, is een winkel met allemaal knutsel spulletjes. misschien op amazon anders, deze is ook cool met verlichting π https://www.amazon.nl/Pajoma-Adventskalender-vullen-houten-ledverlichting/dp/B00NP188BE/ref=mp_s_a_1_1?dchild=1&keywords=adventskalender+hout&qid=1606828847&sr=8-1
[verwijderd] Honkeytonk ik heb de mijne eergister al met veel korting gekocht, was van 19,99 naar 8β¬! Vond het een mooie prijs haha π Het aftellen begint 1 december al natuurlijk π
Ansji [verwijderd] Hahaha, ja hallo, Sinterklaas moet nog komen! Komt deze uit die wonderkast...? (Hier komt de boom zaterdag π )
[verwijderd] Ansji ja, de dozen stonden er nu toch! Anders moest ik ze weer in de kast ruimen en na het weekend er weer uit, dat vond ik een beetje te ver gaan. En ze geloven hier toch niet meer in Sinterklaas, dus die paar dagen maakt dan ook niks meer uit π
Lovely83 Haar grote zus heeft de playmobile niet opgeruimd, voor A. feest want die vind het heerlijk om alles om te gooien. π