Marshmallow Kruimels van een humble en crumble koek op de yoghurt gestrooid. Gewoon omdat het kan. Die koeken zijn echt te lekker ππ
Liekje81 Sweetl Ja, dan valt het hier nog mee π Ik had het bij een meisje wel wat minder erg verwacht, maar ze is echt een rouwdouwer, eerst doen dan denken.
Sweetl Liekje81 mijn oudste is dus echt een heel voorzichtig en rustig kind. Dat maakt zijn kleine broertje dus dubbel en dwars goedπ¬π
Marshmallow Sweetl grappig hier precies hetzelfde. Zoon is echt heel erg voorzichtig met alles, dochter doet het gewoon π Dat was in het begin wel even wennen π
[verwijderd] Ik kon het niet weerstaan π home Made adventskalenders! nu nog bullen&cijfers plakken en morgen mocht krijgen de jongens ze! Kan niet wachten om hun reacties te zien π weg
[verwijderd] Haal m over n half uurtje weer weg hoor, maar jee... wat een zooi kan een mens verzamelen π
Puzzelstukje [verwijderd] Leuk gedaan zeg! Zullen ze heel gaaf vinden! Pimpelmeesje het gaat goed met ze! Vanavond bij de dierenarts geweest voor 2e prikje. En helemaal goedgekeurd. Zelfs de dierenarts zag dat het intense maatjes zijn. Waar de een is is de ander... zo lief!
[verwijderd] Honkeytonk dankje! ik heb de huisjes gekocht, ze waren gewoon van hout. En de rest een beetje zelf bedacht ja π Zijn hun 2 favoriete kleuren (rood en blauw), goud en zilver voor de feestelijke sfeer en decopatch!
[verwijderd] Honkeytonk ja precies! En ik kies nu zelf wat ik erin doe, ze waren mega happy vanochtend haha! Ik had ze bij cultura vandaan, is een winkel met allemaal knutsel spulletjes. misschien op amazon anders, deze is ook cool met verlichting π https://www.amazon.nl/Pajoma-Adventskalender-vullen-houten-ledverlichting/dp/B00NP188BE/ref=mp_s_a_1_1?dchild=1&keywords=adventskalender+hout&qid=1606828847&sr=8-1