Toch6 [verwijderd] nou was het gelukkig niet die kleine vreetschuur die er aan zat ๐ hij wilde gewoon niet goed uit het bakblik ๐ Nu een nieuwe in de oven, vanavond gemeenteavond en ik zou een cake meenemen, hoe moeilijk kan dat zijn ๐
Toch6 Famofthree ja dan had ik hem gewoon meegenomen naar de gemeenteavond, wordt toch in plakken gesneden, maar met dit kan ik niet komen aanzetten
Jessie80 Vanochtend, zoon als mier en zijn juf als wesp. Gelukkig wilden de kinderen liever de juf als wesp dan een moeder die reed ๐๐๐
[verwijderd] Als ik ooit in The Bad Place (๐) kom, wordt dit mijn eeuwige torture: was vouwen ๐ ๐งบ
Toch6 [verwijderd] Jessie80 Succes, ik ben net klaar met het opruimen. Incl de 2 weekendtassen die er nog stonden van vorige week
Puzzelstukje [verwijderd] MWD. Ben aan mijn laatste opdracht bezig voordat mijn stage kan beginnen! Organisatie en beleid, hopelijk snel af...
[verwijderd] Leren tunisch haken. Het is tot nu toe vrij eenvoudig. Niet moeilijker dan gewoon haken. weg fotoeg]
[verwijderd] Puzzelstukje ik vermoedde al iets zorgsgerelateerd. Kon ook niet echt missen met je literatuurlijst. Succes met de laatste loodjes!