[verwijderd] [verwijderd] willen jullie geen nieuwbouw programma? In M hebben ze veel best leuke (we hebben ernaar gekeken om daar een appartement te kopen). Als je je eerste woning koopt in zone À kun je ook nog in aanmerking komen voor prêt à taux 0 👍
[verwijderd] [verwijderd] We hebben wel gekeken naar nieuwe projecten maar je krijgt niet zoveel voor je geld .. ons geld iig, haha 😅
[verwijderd] [verwijderd] ook niet als je die 0% lening hebt? Je betaalt dan ook véél minder notariskosten..😄
[verwijderd] Lumihiutale Geen idee, hij kwam uit de Allerhande en ik heb dat recept na die taart meteen weggegooid! Edit: Ik heb hem online gevonden! Ik eet vandaag: Gemarmerde chocoladecheesecake #AlbertHeijn https://www.ah.nl/r/759096
[verwijderd] [verwijderd] De notariskosten zitten er inderdaad bij in, maar daardoor is de prijs ook hoger. Je zit hier voor een T4 makkelijk op +250.000, excl. parking. Dat is voor ons teveel. (en ook willen we graag in een Haussmann 😃 )
[verwijderd] Mijn online bestelling werd zojuist bezorgd, met het alarm er nog aan 🤦♀️ gelukkig wordt het netjes opgelost door de desbetreffende winkel (ze komen de schoenen halen, verwijderen het alarm en brengen ze dan weer terug), maar erg handig is het niet