Kipsate Femkes hier merk je inderdaad alleen verschil omdat Lina zo heerlijk hoog kan gillen als iets haar niet aanstaat. En ze vindt het heerlijk om haartjes te kammen. Uiteindelijk zal ze haar eigen weg wel vinden. En al speelt ze de komende 10 jaar met autos en pistolen, helemaal prima. Lijkt mij geweldig om zo een tutu dragend, modder stampend meisje te hebben.
June Kipsate Lijkt mij geweldig om zo een tutu dragend, modder stampend meisje te hebben. Die heb ik. Die zit het liefst in haar jurk met laarzen in een boom 😊
[verwijderd] [verwijderd] Ik heb een keer een chocolade cheesecake gemaakt waar 9 (!) pakjes mon chou in gingen! 😱🤣 Nooit meer!
Marshmallow Zo best netjes geworden zo van een afstandje 😬 Al helemaal blij met hoe het is. De kamer van de kinderen! Kan niet wachten tot volgende maand als ik nieuwe meubels bestel. Bed voor dochter, kledingkast erbij en opbergmeubel voor speelgoed.
[verwijderd] [verwijderd] 9 pakjes is ook wel heel veel 😱 Hoe groot was die taart wel niet? 😂 Hier zit 150 gram Philadelphia in, dat is nog te doen.
[verwijderd] [verwijderd] Gewoon een normale taartvorm! 🙈 Het waren wel van die balk-vormige pakjes van 100 gram, niet die zacht en luchtig verpakkingen van 200 gram... Maar dan nog!
[verwijderd] [verwijderd] dat is nog steeds heel erg veel 😂 [verwijderd] ja zeker, gaan we vaker doen! Moet ook wel, heb 30 euro aan bakzooi uitgegeven 🙈 Was ook veel makkelijker dan ik had gedacht, mijn faalangst heb ik vandaag de mond kunnen snoeren 💪
[verwijderd] [verwijderd] dat is nog steeds heel erg veel 😂 I know! Maar het plaatje bij het recept zag er zo lekker uit! 🙈🤐
[verwijderd] Rietjesbeker opsturen is ook zoiets he? [verwijderd] hahaha dat zou ook echt iets voor mij zijn hoor 😂
[verwijderd] [verwijderd] willen jullie geen nieuwbouw programma? In M hebben ze veel best leuke (we hebben ernaar gekeken om daar een appartement te kopen). Als je je eerste woning koopt in zone À kun je ook nog in aanmerking komen voor prêt à taux 0 👍
[verwijderd] [verwijderd] We hebben wel gekeken naar nieuwe projecten maar je krijgt niet zoveel voor je geld .. ons geld iig, haha 😅
[verwijderd] [verwijderd] ook niet als je die 0% lening hebt? Je betaalt dan ook véél minder notariskosten..😄
[verwijderd] Lumihiutale Geen idee, hij kwam uit de Allerhande en ik heb dat recept na die taart meteen weggegooid! Edit: Ik heb hem online gevonden! Ik eet vandaag: Gemarmerde chocoladecheesecake #AlbertHeijn https://www.ah.nl/r/759096
[verwijderd] [verwijderd] De notariskosten zitten er inderdaad bij in, maar daardoor is de prijs ook hoger. Je zit hier voor een T4 makkelijk op +250.000, excl. parking. Dat is voor ons teveel. (en ook willen we graag in een Haussmann 😃 )
[verwijderd] Mijn online bestelling werd zojuist bezorgd, met het alarm er nog aan 🤦♀️ gelukkig wordt het netjes opgelost door de desbetreffende winkel (ze komen de schoenen halen, verwijderen het alarm en brengen ze dan weer terug), maar erg handig is het niet