De pompoen die dochter vorige week bij de gastouder heeft gemaakt (met heel veel hulp) past steeds beter bij Halloween...
ποΈ NU (fototopic)
Mondkapje vergeten
[verwijderd]
Kipsate daβs nou handig
Dochter gaat me waxen
[verwijderd]
Bij terugkomst van de wc zag ik dat Robbie zijn verlanglijstje voor kerst nog even heeft aangevuld
[verwijderd] Awww, hij typte het alfabet! Oudste heeft hier net 111112222333344445555666677888899000---=== getypt, meer een rijtje op volgorde van de toetsen dus
[verwijderd]
Vulpen ja, na de J verliest hij vaak zijn concentratie haha. Dan komt zijn naam (altijd met maar 1 B) , en dan daarna cijfers 1 t/m hoe ver zijn concentratie het toelaat. In dit geval 23
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Lekker knuffelen
[verwijderd] lekker ding! Hoe is het met jullie?
Niet nu maar van de newbornshoot
[verwijderd]
[verwijderd] hier ook. Heel de dag al voor mn gevoel
[verwijderd]
Pimpelmeesje gaat super goed! Hij groeit goed en is heel tevreden en vrolijk. Is heerlijk aan het kletsen en lachen. En ik voel me ook weer heel goed.
En bij jullie?
Pimpelmeesje Wat een lief mannetje
[verwijderd]
Pimpelmeesje wat een leukerd
[verwijderd]
Toch6 Is ze onrustig vandaag? Hier vandaag juist niet. Vanmorgen naar het cb geweest en moest hem daarom een paar keer wakker maken. Vanmiddag was hij de hele middag knock out
Nu heeft hij krampjes dus wil hij wel lekker bij me liggen. Maar hij heeft zijn slaapzak ondertussen al aan dus als hij diep slaapt gaat hij lekker in bed
[verwijderd] ja, wil ook telkens behoorlijk snel weer drinken dus denk regeldagje. Gelukkig heeft ze vannacht wel 7u achter elkaar geslapen en toen nog 4u maar sindsdien weinig rust
[verwijderd] Ja hier ook goed. Ik heb wel het idee dat ik goed kan lezen wat hij nodig heeft, hij is tevreden en groeit als kool
Met mij gaat het erg wisselend, fysiek nog steeds langzaam maar gestaag vooruit