[verwijderd]
En een vakantiehuis met een bedstee? Dat zitten deurtjes voor... Die kan je vast op een handige manier vastzetten.
En een vakantiehuis met een bedstee? Dat zitten deurtjes voor... Die kan je vast op een handige manier vastzetten.
[verwijderd] Dat zou ook wel leuk zijn ja, als dat kon. Kan ik wel eens naar zoeken.
Hm, de combinatie bedstee/afgesloten tuin is nu dus weer een ding.
Diazz dankjewel
Ik weet dat ik om iets lastigs vraag hoor, maar ik gooi de vraag al een paar jaar om de zoveel maanden op een forum. Wie weet, komt iemand ineens met een supergoed vakantieadres of kent iemand via via een ouder die zo'n bed wil verkopen of heeft iemand een andere oplossing. Niet geschoten is altijd mis toch
Ik weet trouwens niet of je fb hebt? Voor de sondevoeding van I was er een hele pagina waarop sondevoeding en benodigdheden onderling uit werd gewisseld en er werd toen gelinkt naar een pagina die benodigdheden voor ‘gehandicapte’ kinderen verkoop/gezocht heette. Zal ik de link voor je opzoeken? Er stond toen oa zo’n bedje in de hoofd foto geloof ik.
[verwijderd] Anders mag je die link wel naar mij sturen, kan ik effe zoeken voor Manque , want zij heeft geen FB geloof ik.
Edit: Ik heb die groep al gevonden geloof ik
[verwijderd] Thanks, ik heb inderdaad geen FB.
Ik zou twitter inzetten (als ik een account had)
[verwijderd] Ik zit zelf op geen enkel sociaal medium. Fora zijn mijn social media, haha!
Maar ik denk dat ik al behoorlijk op weg ben naar een oplossing. Zit de hele middag al te schetsen en ik twijfel tussen mijn ontwerp laten maken of zelf aan de slag gaan. Ik heb nodig:
Ik heb ineens veel zin om het te gaan maken! Helaas weinig tijd voor zo'n karwei
In ons ziekenhuis wordt gebruik gemaakt van een posey bed. Misschien kun je daar nog op zoeken? Het is een enorm ding, maar ik zie wel wat verhuurders:
https://www.barryemons.nl/verhuur/
http://www.it-fits.nl/producten/rental/posey-bed
Feye Thanks, ik ken Barry Emons, we halen daar wel eens wat speelgoed. Echt een hele leuke winkel en mooie spullen voor snoezelruimtes. Maar check die prijzenvoor de huur van een bed!
Prijzen en voorwaarden:
En dan vraag ik me ook nog af of het stevig genoeg is. Het blijft een soort tent.
Ik werk in de ouderenzorg en wij gebruiken ook een posey bed zoals iemand hier boven al schreef. Dat is ook een tent, met ritsen dichtgemaakt maar echt enorm sterk. En gewoon op 1 persoons matras formaat. Gaat er zeker niet mee aan de wandel Wellicht via een zorg instelling te huur? Anders in ieder geval altijd t proberen waard.
Als je al bij Barry emons komt ben je al in de goede regio daarvoor iig.
Druifje Geen van de zorginstellingen die een contract hebben met mijn verzekeraar (Univé) heeft een dergelijk bed of een eenpersoonsbed met een ombouw van >1 mtr. te leen of te huur. Als ze die in het assortiment zouden hebben, zou ik die zonder limieten mogen lenen i.v.m. de zorgstatus van onze zoon, maar ze hebben ze stomweg niet. De enige in de regio die ze wel heeft is Atlas Kidtech, maar die doet niet aan vakantieverstrekking.
En een woningruil met iemand die ook zo'n bed heeft? Of heb je super dure spullen verder in huis waar niemand aan mag komen haha.
Manque graag meegedacht hoor
Manque Als je het niet via de verzekering kan huren omdat ze niet beschikbaar zijn, zou je dan niet via de verzekering een koop reisbed vergoed kunnen krijgen?
Of je schaft er een aan en daarna verhuren, is ook nog een optie.
[verwijderd] Je kunt geen reisbed krijgen via de verzekeraar, alleen een bed voor thuis en dat hebben we, maar dat is er eentje met een elektrische hoog/laag installatie, die kunnen we niet zomaar demonteren en meenemen. Aanschaffen is een last resort, dat is zó kostbaar. Maar als het niet anders kan, dan moet dat maar. Ik ga niks verhuren trouwens Maar de koop van zo'n bed is voorlopig geen optie, misschien over een jaar of 5. We moeten nu sparen voor allerlei andere aanpassingen in huis voor N., vakantiebed staat laag op het lijstje.
@Manque Ken je de Cloud Cuddle? Is een soort bedtent speciaal ontwikkelt voor kinderen met een beperking. Iemand die ik ken met een meervoudig beperkt kind is er zeer enthousiast over.
EDIT: ik zie dat je ‘m kan uittesten een weekend, om te kijken of het geschikt is voor N.