Dag lieve forummers,
Ik waag maar eens een poging. Wie kent er een vakantieadres/huurhuisje waar sowieso dit bed staat, of een bed dat erop lijkt?
Dit is dus een 1-persoonsbed met hoge omranding, voor de duidelijkheid.
Nee, standaard vakantieparken en ook de meeste vakantieadressen voor mindervaliden hebben niet zo'n bed. Ronald McDonald wel, maar dat is onze reserve-optie (voor zover die nog plaats hebben deze zomer).
Ik heb alles in de blauwe gids al gecontacteerd, ook contact gehad met Medipoint, Medicura en alle andere hulpmiddelenleveranciers, maar die hebben hem niet. Dus ik ben op zoek naar een particulier die een aangepaste woning verhuurt waar dit bed, of een soortgelijk bed, aanwezig is. Maximaal 6 uur rijden vanaf Noord-Brabant. Ken jij iemand met een gehandicapt kind die zo'n vakantiewoning heeft, of naar zo'n vakantiewoning gaat, laat het me dan weten.
Edit// Voor de duidelijkheid: ik ben dus niet op zoek naar vakantieparken of -instellingen die compleet ingericht zijn op gehandicapte kinderen. Ik heb daar echt het gevoel of ik ergens intern zit. Ik hoef mij niet te omringen met alleen maar gehandicapten. We gaan het liefst naar een particulier die zelf een gehandicapt familielid heeft en daarom de boel anders ingericht heeft. Er zijn een aantal van dat soort huizen, maar de huizen die ik ken, zijn toevallig deze zomer allemaal volgeboekt.