Gaat weer lekker!
Ik kreeg net bericht van een cliënt, deze hoorde dat ik volgende week donderdag bij hem zou komen. Ik weet dus nergens van af!
Dus mijn collega gebeld om te vragen wat dit is. Ik heb ooit gezegd dat mochten we op donderdag overleg hebben ik wel wil kijken of ik dan in de ochtend naar onze cliënt kan aangezien mijn jongste dan naar de peuterspeelzaal ging. Uiteraard in overleg!
Nu is het zo dat ik de peuterspeelzaal verplaatst heb naar een andere dag waarvan ze wist dat ik op de wachtlijst stond , daarnaast is het volgende week vakantie dus is de peuterspeelzaal dicht.
Ze gooit uiteraard het probleem bij mij, want zij is niet flexibel en heeft alleen een aantal uren dat ze kan werken.
Ik werd nogal geïrriteerd en heb gezegd dat zij niet de enige is met kinderen en je dit nog altijd in overleg doet met je collega! Ik heb het misschien anders geregeld, maar dat wil niet zeggen dat ik al mijn vrije dagen ook gewoon maar kan gaan werken!
Ik ga dit toch maar weer met mijn leidinggevende bespreken. Ik vind het vooral erg vervelend dat ze zo egoïstisch denkt. We werken in een team met alleen vrouwen waarvan de meeste kinderen hebben, je zorgt gewoon samen dat het goed draait. En als daarin 1 iemand is die nooit een keer extra kan werken of zelfs niet voor 1,5 uur vergadering extra opvang wil vragen dan werkt dat niet.