[verwijderd] Omdat mensen dit niet weten, vermoed ik.
En verder weet ik niet of een resort in Kaapverdië hetzelfde is als een resort in bijvoorbeeld Griekenland. Of eigenlijk denk ik dat dat niet hetzelfde is, want wij zaten altijd juist dicht bij een stad en maakten gewoon gebruik van openbaar vervoer enzovoorts.
iMoeder
Wat je kan doen: lezen, uitslapen, lekker eten, zwemmen, van het mooie weer genieten, door de stad struinen, musea bezoeken, archeologische vindplaatsen en tempels bekijken, puzzels maken, handwerken, minigolfen, spelletjes spelen...
Wat je niet hoeft te doen: koken, poetsen, je ergens druk om maken
Ik vind het echt de fijnste vorm van vakantie vieren die er is. En ik vind het natuurlijk heel naar als de lokale bevolking gedupeerd wordt. En dat het slecht is voor het milieu om te vliegen. Maar ja, laat je je daardoor weerhouden? Ik weet het niet goed. Ik eet ook nog steeds af en toe vlees, ik heb een auto, ik ben gewoon geen heilige... Mensen individueel sowieso niet, daarom heb je ook de politiek, die moeten meer afdwingen denk ik. Vliegreizen duurder maken, bijvoorbeeld, en ervoor zorgen dat lokale bevolking werk krijgt in zo'n hotels met goede contracten enzovoorts.