- Bijgewerkt
Hallo dames,
even nieuwsgierig: is er hier toevallig iemand die ook meedoet aan het NK escaperoomen?
En even voor de duidelijkheid, niet om hints uit te wisselen hoor. Valsspelen doe ik niet aan
Hallo dames,
even nieuwsgierig: is er hier toevallig iemand die ook meedoet aan het NK escaperoomen?
En even voor de duidelijkheid, niet om hints uit te wisselen hoor. Valsspelen doe ik niet aan
Had me leuk geleken, maar zijn in die periode op vakantie. Dus hebben ons niet ingeschreven.
Hebben jullie al een ronde gespeeld?
ja, we hebben gisteren ronde 1 en 2 gespeeld. Die speelt iedereen meteen achter elkaar. Tot onze schande allebei niet gehaald! Terwijl we bij gewone escaperooms eigenlijk altijd ontsnappen, met goeie tijden op de klok. Maar hier was geen ruimte voor een fout, zeg maar . Moet ook wel, als het een kampioenschap is. (en bijna alle teams haalden het niet) Maar ik baal toch wel heel erg dat we nu al zeker zijn dat we niet door zijn naar de finaleronde.
Het was trouwens wel erg goed opgezet. Dus als het volgend jaar weer georganiseerd wordt, zou ik zeker meedoen als ik jou was.
Ik heb afgelopen zaterdag meegedaan!
Ronde 1 nog 28 minuten over, keurig dus. Ronde 2 helemaal opgelost met nog 4 minuten, maar βhet verkeerde dingetjeβ gedaan
Wij vonden het super leuk en zat goed in elkaar! Volgend jaar doen we zeker weer mee!
Leuk dat jullie ook meedoen!
Wij hadden in ronde 1 ook met nog 30 minuten op de klok alle puzzels opgelost. Maar de app die we gebruikten stuurde ons de verkeerde kant op! De laatste 30 minuten gespendeerd aan alle puzzels nog 3x allemaal checken. En we konden de fout maar niet vinden. Maar zo dom geweest om niet te checken of wat de app zei wel klopte... aaaargh!
Dezelfde uitkomsten na ronde 2, in een cafeetje, nog met een andere methode gecheckt en toen kwam het wel precies goed uit.
En in ronde 2 precies hetzelfde als jullie: nog 5 minuten en dan te ongeduldig zijn. Waarschijnlijk hebben we dezelfde fout gemaakt
fafa ja dat denk ik ook grappig!
Ach, we gingen wel met een goed gevoel weg, hadden tenslotte alles opgelost en slechts 1 mini foutje uit enthousiasme.
wij vonden de eerste ronde echt hilarisch, zijn ook nog een keer de verkeerde kant opgegaan enzo
Ben wel erg benieuwd naar ronde 3!!
@fafa @Pietje1987 klinkt erg leuk!
Succes met het vervolg!
En? Hoe ging het bij jullie?
fafa ik zocht dit topic al maar kon het niet vinden! Waren ongeveer kwart over 9 klaar, met het goede antwoord We vonden het echt super tof weer!
We hebben wel van de handlangers met de laatste drie iene miene mutte gedaan en dat kwam goed. Andere twee hebben we nog nagekeken op dwaalsporen
Wij waren pas 22.00 klaar. Maar omdat we toch niet meer in de race waren, hebben we het lekker rustig aan gedaan. En een van onze teamleden had deze week een zware operatie ondergaan, dus we waren ook maar met drie (en een half... vanaf de bank )
Wel weer leuke puzzels. Alleen weinig zelf verzonnen, denk ik. Voornamelijk betere jatwerk. Die puzzel met die vakjes kleuren bijvoorbeeld hadden we toevallig het afgelopen weekend gedaan zo'n thuis-escape spel! Niet alleen hetzelfde idee, maar echt exact hetzelfde patroon! En dat sommige dingen in het Engels waren doet mij ook vermoeden dat ze dat ergens vandaan gecopypaste hebben.
Wat kwam er bij jullie trouwens uit de dobbelsteen?
Daar hebben we ook heel lang op gezeten terwijl we eigenlijk wisten dat dat niet belangrijk was. (Datum was niet de laatste in de rij) Maar we wilden ons rijtje kloppend hebbend . Maar daar zijn we dus uiteindelijk niet uitgekomen. Jullie wel?
fafa wij hadden ook een speler minder, die speelde wat mee via FaceTime ging verrassend goed!
Zonde van het βjatwerkβ!
Eigenlijk weet ik niet precies wat er nu uit de kubus kwam, ik snapte er niets van en twee anderen zijn er mee aan de slag gegaan
Hoe kwamen jullie van de laatste drie handlangers naar de echte? Wij hebben uiteindelijk een beetje gegokt en de rest even snel gecontroleerd (klopte gelukkig)!
Ik weet niet precies welke "laatste drie" je nog had?
Zoals wij het deden begon het met 12 verdachten, daarvan vielen er 2 af wegens geen tatoeages, 2 wegens bruine ogen, 2 wegens geboortejaar en eentje wegens postcode. En van de 5 die over waren klopte de vingerafdruk van maar 1 persoon.
Of hadden jullie 3 kloppende vingerafdrukken, en hebben wij er 2 gemist?
fafa wij hadden inderdaad ook de tatoeages, ogen, geboortejaar en postcode. Maar vingerafdrukken hadden we er drie over (denken wij ). Die was niet heel erg duidelijk vonden wij hihi
Nee, dat was inderdaad heel lastig, maar volgens mij was er toch maar eentje precies hetzelfde. Mazzel dan, dat je goed gegokt had.
Zaten jullie trouwens nog wel in de race, omdat je ronde 1 wel gehaald had, maar ronde 2 niet?
fafa nope, helaas! Ben wel erg benieuwd of we qua tijden wel de finale gehaald zouden hebben! We vonden onszelf best vlot
We hebben ons wel alvast op de mailinglijst voor volgend jaar laten zetten!
Deze weer even uppen
Er staat een hint ofzo online, voor het nk 2020? Maar ik snap hem nog niet...
fafa ik heb hem ook gezien! Wij gaan zeker weer proberen mee te doen