fafa Ik weet niet precies welke "laatste drie" je nog had? Zoals wij het deden begon het met 12 verdachten, daarvan vielen er 2 af wegens geen tatoeages, 2 wegens bruine ogen, 2 wegens geboortejaar en eentje wegens postcode. En van de 5 die over waren klopte de vingerafdruk van maar 1 persoon. Of hadden jullie 3 kloppende vingerafdrukken, en hebben wij er 2 gemist? 😂
Pietje1987 fafa wij hadden inderdaad ook de tatoeages, ogen, geboortejaar en postcode. Maar vingerafdrukken hadden we er drie over (denken wij 😂). Die was niet heel erg duidelijk vonden wij hihi
fafa Nee, dat was inderdaad heel lastig, maar volgens mij was er toch maar eentje precies hetzelfde. Mazzel dan, dat je goed gegokt had. Zaten jullie trouwens nog wel in de race, omdat je ronde 1 wel gehaald had, maar ronde 2 niet?
Pietje1987 fafa nope, helaas! Ben wel erg benieuwd of we qua tijden wel de finale gehaald zouden hebben! We vonden onszelf best vlot 😆 We hebben ons wel alvast op de mailinglijst voor volgend jaar laten zetten!
fafa Deze weer even uppen 😅 Er staat een hint ofzo online, voor het nk 2020? Maar ik snap hem nog niet... 🤔
Meca fafa Ben gek op puzzels maar de ene website blijft zwart en de andere zie ik nergens wat jij bedoelt. Heb je een link naar de hint? Wil best meedenken.
fafa Meca Als je deze site op je mobiel opent (de desktopversie is heel anders) https://nk-escaperooms.nl/ Dan staat daar een hint. Kijken of je hem kan vinden. 😊 Ik weet alleen nog niet wat ik met die hint aan moet 🤔
fafa Pietje1987 Ja, wij gaan ook weer meedoen. Was inderdaad erg leuk. Wil alleen een beetje beter voorbereid zijn dit keer 😅
[verwijderd] fafa [jpeg] Was nieuwsgierig maar het blijft zwart, of is dat de hint. 🤔 Edit: ik kan scrollen maar blijft zwart.
Meca fafa Ik zie alleen maar zwart helaas. Misschien omdat mijn man een “handige” adblocker heeft geïnstalleerd 🤨 ga hem eens even vragen het weer terug te zetten.
[verwijderd] Honkeytonk Heb scherm op zijn scherpst staan en beide kanten de scrol flink gebruikt, beeld alle kanten op gedraait/plat gelegd en partner zit mij nu vreemd aan te kijken. 🤣😝 Er zelfs een filter over gegooid, morgen nog maar eens proberen. Overigens nog nooit aan een escape room gedaan. Hopelijk komen jullie uit de hint.
[verwijderd] Pietje1987 Net ff de fb ervan gekeken en toen ging er een lampje branden, maar is die hint dan zo simpel dat je hem daarom niet gelijk vindt? Alleen wat je er mee moet. 🤔 Honkeytonk gevonden. 😜