Kipsate dat is ook hoe ik het ervaar. Sinds zij er is voelt het helemaal compleet. Ik ben heel blij met ons onverwachte cadeautje.

Ysabella okรฉ niet prima want mijn hele ritme is dan foetsie

๐Ÿ˜‚ hoe herkenbaar

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] Goeie vraag. Ik weet het niet zo. Ik probeer het vooral te negeren maar dat lukt moeilijk. Ik heb nog steeds typische kwaaltjes maar ben me er ook bewust van dat ik ze wellicht psychisch veroorzaak. Kip-ei zeg maar: Voel ik het en denk ik eraan , of denk ik eraan en voel ik het?

Ik ben wel nerveus. Ik zou niet weten hoe ik dit mijn vriend moet gaan vertellen mocht het zo zijn.. hij heeft er zo druk met zijn werk, Rรฉmy zit in een hele moeilijke fase met slapen, en Robbie heeft de standaard zorgen en zorg nodig wat ook veel tijd en energie kost. Er is gewoon geen ruimte in ons hoofd en ons leven voor een zwangerschap en baby.
Ik hoop zooooo dat het negatief is!

• [verwijderd]

Tantetil ergens na het weekend.. dinsdag denk ik.

• Meca hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] Eigenlijk hoort het in wat zei je wel hardop: Nee duurt dat nog zo lang!! Ik krijg plaatsvervangende testdrang. En eerlijk, ik heb die nooit gehad bij mijn kinderen.

Sterkte in ieder geval met wachten!

• [verwijderd]

Meca Ik ben ook wel erg benieuwd maar ik sowieso is het nog vroeg en daarnaast wil ik ook wachten totdat vriend klaar is met zijn project. Als het goed is is dat woensdag. Hij staat onder zulke stress.. daar kan een evt. zwangerschap echt niet bij nu ๐Ÿ™

[verwijderd] ik heb er best een tijdje over gedaan om zwanger te worden en hoe vaak ik dacht te voelen dat het raak was, is niet op 1 hand tellen. Misselijk, vermoeidheid, gevoelige borsten.... Ik hoop dat het bij jou nu ook zo is. En anders komt het ook wel goed, dan vind je wel een manier...

[verwijderd] Je hoeft je niet te verdedigen hoor. Ik snap het helemaal! Onze cyclus is bijna gelijk met nog wat andere hier dus wist al dat het nog veel te vroeg is! En als je vriend tot dan ook met een deadline zit snap ik je helemaal. Wel moeilijk lijkt mij, zo met jezelf opgescheept zitten van wel/niet. Als je wil gillen hier gewoon doen hรจ!

• [verwijderd]

Meca dankjewel ๐Ÿ™‚
              Tantetil Ja dat is ook zo, als het in je hoofd zit dat het kan ga je van alles voelen natuurlijk.

[verwijderd] ik hoop toch voor je dat je lijf je enorm voor de gek houdt... En ik vind het erg knap dat je kan wachten tot dinsdag, ik heb hier al vervangende testdrang voor je!

[verwijderd] wat Tantetil zegt inderdaad, als je denkt dat het misschien zo is dan je hoofd zo fucked up reageren en dingen voelen die er niet zijn, die ene keer dat het wel zo was bij mij voelde ik helemaal niks, ik testte alleen omdat ik een beetje laat was en met een gerust hart wilde drinken kerstavond ๐Ÿ˜‡

Pimpelmeesje of dingen niet voelen die er wel zij.
                  Ik was steeds heel misselijk toen ik getest had. Later een lichte bloeding gehad en zwangerschap kwalen bv waren allemaal als sneeuw voor de zon verdwenen. Kan niet anders dan miskraam dacht ik. Echter tik ik inmiddels de 20 weken aan ๐Ÿ˜Š

• [verwijderd]

Pimpelmeesje Dat hoor je ook veel inderdaad! Hier is het wel zo dat ik bij de jongens bepaalde symptomen kreeg die ik met mijn menstruatie niet krijg. Pijn in de onderrug, trekkend gevoel in de liezen, en op en af een beurs gevoel in borsten. Die dingen heb ik nu ook wel.
                  Het is ook wel lastig want ik slaap zo slecht de laatste tijd, en veel kwaaltjes kunnen ook gewoon komen door de vermoeidheid. Rugpijn, hoofdpijn, heuppijn, (pijn tussen aanhalingstekens hoor), gevoelige darmen.. de vermoeidheid zelf natuurlijk. Gisteren ben ik om 21u30 gaan slapen. Dat zou je kunnen zien als symptoom maar ik wijs het toe aan het niet slapen.. dat lijkt me logischer ๐Ÿ˜› En zo ga ik een beetje heen en weer over de dag. 'zal wel niet' 'maar misschien..' 'Nee joh, grote kans van niet' 'Maar ik voel het wel zo...'
                  haha