Hopsatee het valt al wel onder het strafrecht. Mijn vader kreeg toen een behalve een hele hoge geldboete (deze werd door het OM bepaald), ook een aantekening hiervan op zijn strafblad (nou ja zijn vrouw, want ze hadden aangegeven dat zij reed, omdat hij anders geen vog meer kreeg voor zijn werk - hij rijdt beroepsmatig). Het is gewoon oerstom.

43 is al met correctie. Het is niet een getal waarbij je nog denkt okΓ© je hebt je vergist. 80 terwijl je 60 mag oid.

43 km te hard ben je gewoon een eikel.

June dit dus. Dit maakt mij dus zo kwaad. Nu was het zonder kinderen en smorgens vroeg om half 7 dus gelukkig weinig op de weg...

June mee eens, ik zou hier echt woest over zijn. En niet meer bij hem in de auto stappen. Dit is zo onverantwoordelijk.

Softbasegaming hij krijgt waarschijnlijk wel voorwaardelijk. Dat kreeg mijn vader ook. Qua boete maakt het geloof ik uit waar het is: snelweg, bebouwde kom, drukte, wegwerkzaamheden etc. Mijn vader moest iets van 1500 betalen (rond de 45km te hard) + een strafblad.

Sterkte vanavond. Ik kan mij zo goed voorstellen dat je volledig pissed bent.

Trees van mijn Peugeot 107 waren toen de kentekenplaten gejat. Gelukkig deed ik aangifte want 4 weken later kreeg ik proces verbaal voor 70!!!! Km te hard. Was nog een heel
      gedoe want ik moest aantonen dat ik het niet was (gelukkig) had ik de aangifte, kan een Peugeot 107 geen 190 zonder om te vallen en was het op de foto’s een Mercedes πŸ˜…)

Toen begreep ik inderdaad ook dat je een aantekening en boete kon krijgen en dat het er aan lag waar het was gebeurd inderdaad.

Ik zag net ergens ook dat het vanaf 35 km al strafbeschikking is. Wist ik niet.

• Trees hebben hierop gereageerd.

Hopsatee en nu heb ik beeld van een Peugeot 107 die 190 rijdt. Dat beeld klopt inderdaad niet πŸ˜…. Wat een verhaal zeg!

Ik dacht vanaf 30km te hard binnen de bebouwde kom en 40km buiten de bebouwde kom?

Wat trouwens heel erg is dat mijn vader te hard reed in de auto van zijn vrouw. Hierdoor kwam alles op haar naam. Zij wist dit dus niet eens 😳. Hij heeft alle post hierover een aantal jaar lang onderschept. Zij had dus ook twee jaar voorwaardelijk plus een aantekening op haar strafblad.

Trees in de auto van zijn vrouw. Hierdoor kwam alles op haar naam. Zij wist dit dus niet eens 😳. Hij heeft alle post hierover een aantal jaar lang onderschept. Zij had dus ook twee jaar voorwaardelijk plus een aantekening op haar strafblad.

Jemig dat is wel heel erg zeg!! 🀨 Best wel asociaal ook!

• Trees hebben hierop gereageerd.

Hopsatee Jemig dat is wel heel erg zeg!! 🀨 Best wel asociaal ook.

Nogal, maar niet heel verbazingwekkend in zijn geval 😬

Het is toch niet zo heel erg als ze niet het hele bezoekuur bezoek krijgt.

En nog veel meer wat ik maar niet hardop zeg. De laatste twee nachten kon ik eerst gewoon niet in slaap komen, omdat al mijn frustraties door mijn hoofd gingen. En mijn man weet het wel een beetje, maar ik kan niet helemaal al mijn frustraties eruit gooien, want het is toch zijn vader.
            Ik wou dat mijn moeder hier was om tegenaan te praten, maar die zie ik pas over 5 weken weer.

Mamabeertje soms moet je het er ook even uitgooien. Ik kan mij ook voorstellen dat je je man hier niet mee wil belasten. Emotioneel heeft het een enorme impact op jou en je kinderen gehad en als het dan allemaal mogelijk wat minder erg is, kan ik mij voorstellen dat je zwaar gefrustreerd bent.

[verwijderd] hij heeft zich een keer verslapen. ik denk toen. Het was 6 uur smorgens een grote rechte weg waar je Γ©cht lekker kan scheuren.

Mamabeertje klinkt als mijn schoonmoeder. Zwaar vermoeiend.

Maar als er dan echt wat aan de hand is hoor je niksπŸ™„ of ja, dat de auto total loss is na een aanrijding maar dan niks over hoe het met schoonvader is die ze met spoed naar ziekenhuis moesten brengen.
            Ik krijg vaak een antwoord-verbod van man om ruzie te voorkomen πŸ˜…
            Sm: jullie moeten echt komen op zijn verjaardag, het kan zijn laatste wel zijn.
            Dan mag ik niet zeggen: ik verwacht jullie over 2 weken ook bij mij, het kan mn laatste wel zijn
            πŸ€·β€β™€οΈ
            (Sv is niet terminaal ofzo, gewoon een 71 jarige met gebreken)

Een week terug heeft een collega ontslag genomen en ik ben er nog steeds een beetje van slag van πŸ™ˆ

[verwijderd]
            Nee, dat geeft niks.
            Ik heb het bericht weggehaald, omdat het toch niet helemaal goed voelde dat iedereen het kon lezen. Als je het nog niet had gelezen wil ik je evt. wel pb'en.

• [verwijderd]

Iedere wolk ziet er kunstmatig uit als je maar genoeg filters over je foto gooit πŸ™„