Wat je niet hardop wilt zeggen.
Wat ik eigenlijk wel hardop wil zeggen;
Nee je bent niet ziek iedereen zweet met deze warmte extreem veel
Ligt eraan tegen wie je het wil zeggen maar zou zeggen gewoon doen
- Bijgewerkt
Snoeki een cliënt maar die denkt altijd dat ze van alles mankeerd.
Softbasegaming
Oei ja dat maakt het wat moeilijker dat kan je tegen een cliënt natuurlijk niet zo maar zeggen nee
Ik geef de relatie maximaal een halfjaar
Eerder: Wat kan je niet hardop zeggen.
Als reactie op de zin: Wat kan die nou eigenlijk wel? (collega over een andere collega)
Hele fijne dingen doen op seksgebied
- Bijgewerkt
wat een ongelofelijke idioot ben je toch ook! Hoe kan je nou 43 km te hard rijden idioot.
Softbasegaming afhankelijk van wie het is, zou ik dat wel hardop zeggen
Femkes mn man. Bent ontzettend boos op hem geworden maar hij is nog niet thuis.
Softbasegaming toch niet je partner hoop ik?
Softbasegaming ik zou ook echt woest zijn. Raakt hij zijn rijbewijs nu (tijdelijk) kwijt?
- Bijgewerkt
Softbasegaming WoW maar dat is denk ik proces-verbaal of niet?
Edit ik lees dat dit vanaf 50 km te hard is
Softbasegaming Oei, dat is best een fikse boete, kan me goed voorstellen dat je boos bent
Hopsatee het valt al wel onder het strafrecht. Mijn vader kreeg toen een behalve een hele hoge geldboete (deze werd door het OM bepaald), ook een aantekening hiervan op zijn strafblad (nou ja zijn vrouw, want ze hadden aangegeven dat zij reed, omdat hij anders geen vog meer kreeg voor zijn werk - hij rijdt beroepsmatig). Het is gewoon oerstom.
43 is al met correctie. Het is niet een getal waarbij je nog denkt oké je hebt je vergist. 80 terwijl je 60 mag oid.
43 km te hard ben je gewoon een eikel.
Trees nee dat is vanaf 50km. Had er nog eens bij moeten komen..
June dit dus. Dit maakt mij dus zo kwaad. Nu was het zonder kinderen en smorgens vroeg om half 7 dus gelukkig weinig op de weg...