• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Trees Yup 😒 Laten we zeggen dat we beide geen ster zijn in ruzie maken met elkaar.. maar dit is elke keer weer het punt waarop hij vol in mijn allergie schiet. Ik kan hier ook gewoon helemaal niks mee.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Trees
Ja dat wel, maar niet altijd.
Weg

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

-weg-

• [verwijderd]

Trees

Dankjewel, ik heb hier heel veel aan. Ik stuur je zo even een pb.

Als je je reactie wil weghalen, dan heel graag. 🙂

Hoe kom je erop om heel groep 1 en 2 uit te nodigen voor je kinderfeestje, maar niet groep 3, terwijl ze in groep 1/2/3 zitten en je kind minstens zo veel met kinderen uit groep 3 speelt als met kinderen uit groep 1? Doe dan óf een derde ronde met de groep 3-kinderen, of nodig zoals elk weldenkend mens gewoon maar een paar kinderen uit... Nu zit ik met een verdrietig kind...

Ik vind jullie vandaag veel liever als ik jullie niet zie

Vulpen misschien heel stom, maar ik ben er net achter gekomen dat dit ook bij volwassenen nog gebeurd.
    We hebben een groepje mensen overgehouden aan de studentenvereniging jaren geleden. Eén ervan vierde afgelopen weekend diens verjaardag, en kennelijk was 90% van de originele groep uitgenodigd. Behalve ik en 2 anderen natuurlijk...

Vervolgens zie ik haar een paar dagen later en krijg ik een knuffel, ben ik 'heee lieverd!!', krijg ik de volgende avond een appje of we binnenkort gezellig gaan afspreken, etc. Daarnaast plaatste ze wat foto's op facebook in de trant van "ik ben jarig, weer een jaar voorbij, mooie herinneringen gemaakt" - en daar zaten dus foto's bij waar ik ook op sta en ze heeft me ook getagd.

Ik vind het zó ontzettend raar 🥴
    Prima dat je me niet uitnodigt, prima als je mij kennelijk niet beschouwd tot een vriendin, maar waarom doe je daarna alsof ik dat wel ben? Noem me dan ook geen lieverd en schat🙄🙄

Overigens kwam het kort ter sprake met iemand anders uit die groep, die dus wel uitgenodigd was, en die zei schouderophalend: "ja, je kan ook niet iedereen uitnodigen he".
    Het ging dus om 2 a 3 mensen, het is geen kinderfeestje met een strak programma🤓

Blue Nou, dat is óók raar ja!

Het blijft ingewikkeld met die verjaardagen... Alles wat kinderen bezighoudt qua sociaal geziek, houdt volwassenen net zo goed bezig, en over het algemeen gaan ze er nauwelijks beter mee om 😉

7 dagen later

Softbasegaming
      Oei ja dat maakt het wat moeilijker dat kan je tegen een cliënt natuurlijk niet zo maar zeggen nee😅

17 dagen later

Blue

Aah ja that’s my life.

Herkenbaar heb helaas geen tips voor je.

Eerder: Wat kan je niet hardop zeggen.

Als reactie op de zin: Wat kan die nou eigenlijk wel? (collega over een andere collega)

Hele fijne dingen doen op seksgebied 😛