Wat je niet hardop wilt zeggen.
[verwijderd]
Toch6 ik had deze vanmorgen naar de kinderen gestuurd maar misschien is het ook iets voor jou
Ik bel echt nooit met mโn man
Als we op werk zijn hebben we vrijwel nooit contact behalve einde van de dag een app wie-doet-wat. We hebben beide bijna geen reistijd en zien elkaar dan ook een half uur later dus ook geen moment om te bellen.
iMoeder maar Discord is heel anders dan bellen (vind ik)
Sukkel. Of spreek niks af of reageer op je berichten
Ik ben jaloers
Toch6 dat mag soms best.
Ik zei het toch, slecht idee die reis. Dat wordt dus of geen weekend samen of maar 24u Maar nee, je moet er vooral geen rekening mee houden dat er als gezin nog een planning is naast het varen
Ik had zooo gelijk jongens. Mijn moedergevoel had gewoon 100000% gelijk! Zie je wel allemaal. Ik had kei gelijk! Ik had gelijk!!!
Honkeytonk vertel!
Honkeytonk weet je het zeker?
Ik.zeg al tijden, dat er een verschil zit bij mn middelste in wat hij denkt in zn hoofd en wat hij kan communiceren, qua zinsopbouw etc. Maar volgens allerlei mensen (schoonfamilie, cb , opvang) was dat echt niet en liep hij gewoon een beetje achter. Naja ik heb samen met man een verwijzing naar logopedie afgedwongen bij cb vanwege overmatig kwijlen (wat wel mee viel maar goed, heb het aangedikt want wilde die verwijzing). En vandaag was de eerste afspraak.
Na 15 min observeren zouden we intake hebben. Zij begint; ja ik zie een groot verschil met wat hij in zn hoofd heeft en wat hij kan produceren qua taal. Hij denkt zoveel sneller en dat houd zn taal niet bij. Hij liep echt niet achter, ze vermoed dat hij heel veel voor loopt, maar daar zit een gat.
En vervolgens of ze dat verder in kaart mag brengen en hem mag helpen etc.
Daarna heb ik natuurlijk ook open kaart gespeeld. Maar was zo blij dat zij gewoon bevestigd wat ik (en zelfs man ondertussen) ook al zagen/ aanvoelde.
Honkeytonk Super fijn!! <3
Honkeytonk dat zou ik toch minimaal รฉรฉn keer ook gewoon hardop zeggen! Je had echt helemaal 100% gelijk!
[verwijderd] nou echt hoor, die hulp is zo welkom! Dit is een goed begin hopelijk.
Rietjesbeker ja eigenlijk wel. Denk dat ik het er wel een keer ergens subtiel uitgooi toch