Toch6 oef, das pittig! Misschien volgende keer de man van mijn collega bellen, wie weet komt hij jou ook wel redden. πŸ˜‰

Huggybird schermtijd op onbeperkt voor een dag 🀫
    En eten of drinken wilde niemand dus dat was ook makkelijk.

We hebben het overleefd. In bed had fijner geweest maar dat is het risico van kinderen krijgen he, door moeten in zekere mate

Toch6 haha nou succes! Ik heb zelf echt een hekel aan bellen.

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Zonnebloem nou ik wil best bellen met manlief, maar niet savonds als ik eindelijk rust heb 🀣 of tenminste, niet zomaar voor kletspraatje. Dan wil ik rust (dat heb ik wel gezegtπŸ˜†).

Toch6 als mijn man belt ( na zijn werk) zeg ik altijd heel serieus ; dit is het antwoord apparaat van Zonnebloem, spreek wat in na de piep. 🀣🀐😬

Logisch dat je dan rust wilt!

Toch6 Mijn vriend belt ook heel vaak, meestal gewoon om te kletsen. Hij komt de laatste tijd ook vaak langs voor alleen even een kus en een knuffel en is dan weer weg. Ik vind dat eigenlijk wel schattig allemaal. Maar ja wij zijn natuurlijk niet al 10 jaar getrouwd πŸ˜‹πŸ˜‹

iMoeder Wij zijn 13 jaar samen maar bellen nog steeds heel veel, gewoon om te kletsen. Hoe gaat het , wat ben je aan het doen, wat heb je gegeten, ik las net dit, ik zag net die persoon, blabla.
            Ik vind dat juist heel leuk πŸ˜„

• [verwijderd]

Toch6 ik had deze vanmorgen naar de kinderen gestuurd maar misschien is het ook iets voor jou πŸ˜†

iMoeder overdag bellen we wel vaak. Savonds ben ik praatmoe. Ook als ik thuis is moet hij niet elke avond hele verhalen vertellen. Ik ben gewoon niet zo'n prater

Toch6 Ik heb dat met aanraking. Savonds ben ik aanrakingsmoe; niet aan me komen πŸ˜›

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Ik bel echt nooit met m’n man πŸ˜‚
                Als we op werk zijn hebben we vrijwel nooit contact behalve einde van de dag een app wie-doet-wat. We hebben beide bijna geen reistijd en zien elkaar dan ook een half uur later dus ook geen moment om te bellen.

Toch6 Ja dat zou ik wel kunnen maar dat kan mijn vriend dan weer niet. Die bespringt me zodra ik hem aanraak, en daar heb Γ¬k dan weer geen zin in πŸ˜†

Toch6 Ik heb dat wel met mijn kinderen maar niet met vriend. Wij zitten soms ook uren samen op Discord en dan zijn we elkaar eigenlijk nog niet beu. Ik moet alleen mijn mond houden als hij iets ingewikkelds aan het doen is. Hij kan geen dingen tegelijk.