Softbasegaming voor 3 uur om de week 50 euro.

Al 8 jaar erg tevreden. Ze komt ook vaak maar 2-2,5 uur hoor of ze blijft een keer half uur langer. Maakt niet uit want ze doet altijd alles wat moet gebeuren grondig en alle extraatjes die ik opschrijf ook. Ook doet ze nog dingen uit zichzelf.

Ik vrees de dag dat ze weggaat of ik verhuis

Honkeytonk zeer waarschijnlijk niet. Ivm het personeelstekort is er een hele lange wachtlijst, waardoor indicaties bijna niet meer verlengd worden. Vrijdag nog wel een wmo gesprek, maar ze gaf telefonisch al aan dat het niet verlengd wordt. Gelukkig is mijn man per 1 januari wat meer gaan verdienen, waardoor we het ook zelf kunnen betalen. Alleen er is gewoon niemand te vinden tot nu toe in deze uithoek. Ik baal ontzettend, want ik kijk er ontzettend naar uit om te reïntegreren. Straks mag ik mijn kostbare energie besteden aan poetsen ipv echt weer iets zinvols en nuttigs te gaan doen. Daarnaast heb ik last van duizelingen als ik mijn hoofd teveel beweeg of buk, dus het poetsen gaat ook nog een leuke uitdaging worden 😖.

Softbasegaming ik ben heel tevreden over onze schoonmaker. Het enige 'probleem' is, is dat ze klein is. Dus plafonds schoonmaken moet ik nog steeds zelf doen.

Ze komt al ruim anderhalf jaar bij ons en is altijd op tijd. We betalen haar 15 euro per uur en ze komt 1x per 14 dagen 4 uur.

Softbasegaming we hebben een ander systeem hier, maar wij betalen 9 euro per uur. Ze komt meestal 6 uur per week, strijken inbegrepen. De ene week strijkt ze en doet ze alleen de keuken, traphallen en woonkamer, de andere week het hele huis en dan minder grondig in de keuken/woonkamer. Ben heel tevreden over onze schoonmaker, we hebben lang vervanging gehad ivm haar verlof, maar ik was nooit echt tevreden.

Pfffff 🙄 houd op met je zielige gedram en gejank…
En stop met appen als je ziek bent… 🤮
Ik zie er nu al tegenop dat je weer op het werk komt want dan moet iedereen nóg eens 100x horen hoe erg het was allemaal…. 🙄en hoe zwaaaaaaar je het hebt omdat je nog wel heeeeeel moe bent….. 🥴

Hopsatee ja…. Eentje die altijd wel iets heeft en dan heeeeeel erg. Snotje in haar neus ‘ik ben zooooo verkouden‘ en dan zo’n 😔 hoofd erbij en iedereen moet het weten…. ‘Ik moet zoooo hoesten mijn man heeft de huisarts gebeld’ ze laat haar man ook altijd naar het werk bellen om haar ziek te melden, ik denk dat ze dat zelf niet durft of zo🙄
    Ze is 50!!!!!!
    Is ze niet verkouden, grieperig, of iets, dan heeft ze het wel in haar ruggetje 🤮 of ze eet chocolade en zegt ‘mijn buikje kan daar eigenlijk niet tegen maar ik doe het toch 🤗’ om vervolgens een uur later rond te roepen ‘dat had ik niet moeten doen ik heb zoooooo’n buikpijn!’ 😤
    Klinkt misschien echt lullig allemaal maar jemig meid stop met zeiken!!! 😡 er komt een dag dat ik mijn mond niet meer kan houden…. Wat en hoe moet ik dan zeggen dat ze hiermee moet stoppen , zo dat ze zich niet meteen de ziek meldt en maanden weg blijft…. 🤔

Huggybird Ohhh bloedirritant, daar kan ik ook niet tegen. Is ze dan leerkracht bij jullie? Zeker al eeuwen op dezelfde school en dan bij de kleuters ofzo? Haha.

Vinexkindje wel al eeuwen bij ons op school (maar dat ben ik ook😂) en nu groep 3-4 eigenlijk altijd 1van deze twee groepen. Want ze kan niets anders….. ze is gewoon te lui om zich te verdiepen in een nieuwe groep… ze doet ook al 25 jaar het zelfde programma met Sinterklaas echt zo oer saai….
        En ze blaft de kinderen soms af… dat is misschien nog wel het ergste.. ze heeft een stemversterker dus als ze haar stem verheft knalt dat die box uit echt niet normaal!

Huggybird oh irritant! Ik had vroeger ook zo’n collega. En die was altijd heeeeeeel moeeeeeee en had het tijdens zwangerschap heeeeeel zwaaaaarrr. Altijd was alles x100 🤪

Hopsatee ja deze dus ook, nooit ‘ik ben verkouden’ maar altijd ‘heeeeel erg verkouden’ haar kinderen (18!!!) zijn ook altijd heeeeel ziek🤮

Huggybird ik dacht door haar dat zwangerschappen een soort van lijdenswegen waren 😂 Viel allemaal reuze mee voor mij 😅

Ik vrees dat mijn collega's ook zo over mij denken 😅 Ik vind het ook altijd heel moeilijk om niet in de overdrijvingsmodus te klagen over verkoudheden en zo.

Maarre, zegt ze echt buikje Huggybird 🤣🙈

Vulpen ja, buikje, en dan wrijft ze daarbij ook nog over haar buik. als haar kinderen van 18 ziek zijn maakt ze een ‘bedje’ voor ze op de bank, en als ze iets moet tillen (dat kan een thermoskan met thee zijn) kan dat niet met haar ‘rugje’ 🙄