Misschien moet je haar de beelden is laten zien.
Eerlijk gezegd zou ik iemand anders zoeken, straks begint ze ook nog te stelen.
Misschien moet je haar de beelden is laten zien.
Eerlijk gezegd zou ik iemand anders zoeken, straks begint ze ook nog te stelen.
Zonnebloem ze is al aan het stelen. Geen werk doen en wel declareren is fraude.
Ja dat zei mn man ook al. Mn man heeft nog alle bewegingsensors nagekeken en die komen overeen met de beelden/ mijn conclusie.
Ik ga informeren in de omgeving naar vervanging. (Echt zooo klote , want zwanger, werk, druk , wil echt niet zonder. Maar ja, dit werkt ook niet. Het vertrouwen is weg en merk dat ik net uitgebreid beelden heb zitten kijken of ze niks bij had. We zijn voorlopig ook gewoon thuis als ze er is.
Ze is trouwens echt wel een aardig mens. Loopt een beetje de kantjes eraf, heeft het geld ook hard nodig. maar voor het eerst dat echt dit gebeurt, denk ik dan.. twijfel nu aan alles .
Honkeytonk dat ze geld nodig heeft is niet jouw probleem en al helemaal niet jouw verantwoording. Zei beslist zoals June al zegt te frauderen.
Of je nou geld te kort komt of te veel hebt, dat maakt geen donder uit. Dit doe je gewoon niet.
Honkeytonk Het lijkt me een goede oplossing dat jullie thuis zijn als ze komt. Dat zal vast schelen. En ondertussen kan je verder kijken.
Zonnebloem idd, ze had ook gewoon werk kunnen doen voor 3,5/ 4 uur.
Met jonge kinderen is er altijd wat te wassen, strijken, poetsen. Je krijgt zoveel vertrouwen en mag extra uren maken en dan die je dit? Ik kan er echt niet bij...
Honkeytonk ik hoop dat jullie snel een nieuwe betrouwbare hulp vinden.
Honkeytonk ik hoop dat je andere hulp kan krijgen. Het is hier drama om iemand te vinden. Ik ben ook helemaal niet tevreden over de onze. Gaat eerder weg, slaat veel over etc. Ze maakt het alleen nog niet zo bont als de jouwe. Er is alleen geen vervanging en we kunnen niet zonder. Onze wmo indicatie loopt binnenkort wel af en kan niemand vinden voor daarna.
Trees ja hoop.het ook, hier is het ook mega lastig een hulp te vinden. Ga op school eens wat informeren.
Honkeytonk marktplaats wil ook nog weleens lukken. Ik roep het ook tegen iedereen die ik tegenkom hier in de buurt. Heb toch het liefst via via. Ik wil heel graag een paar uur weer gaan werken, maar dat is geen optie als ik geen hulp kan vinden. Mijn man gaat namelijk omvallen als hij dit ook nog erbij moet doen. Hij doet bijna alles al alleen en werkt 40 uur . Onze indicatie voor huishoudelijke hulp loopt over een paar weken al af, dus ben echt hard aan het zoeken.
Trees wordt de indicatie niet verlengd?
Wat betalen jullie eigenlijk voor de huishouding? Ik zit er ook al een hele tijd over te denken maar durf de stap niet te maken en steeds als ik denk oke ik doe het hoor ik weer van dit soort horror verhalen.
Softbasegaming ik betaal 13.50 per uur maar de onze is nog wel vrij jong. Heb haar al bijna 5 jaar echt blij mee
Softbasegaming voor 3 uur om de week 50 euro.
Al 8 jaar erg tevreden. Ze komt ook vaak maar 2-2,5 uur hoor of ze blijft een keer half uur langer. Maakt niet uit want ze doet altijd alles wat moet gebeuren grondig en alle extraatjes die ik opschrijf ook. Ook doet ze nog dingen uit zichzelf.
Ik vrees de dag dat ze weggaat of ik verhuis
Softbasegaming wij betalen 40 euro voor 3 uur.
Softbasegaming 45 euro per 3 uur
Honkeytonk zeer waarschijnlijk niet. Ivm het personeelstekort is er een hele lange wachtlijst, waardoor indicaties bijna niet meer verlengd worden. Vrijdag nog wel een wmo gesprek, maar ze gaf telefonisch al aan dat het niet verlengd wordt. Gelukkig is mijn man per 1 januari wat meer gaan verdienen, waardoor we het ook zelf kunnen betalen. Alleen er is gewoon niemand te vinden tot nu toe in deze uithoek. Ik baal ontzettend, want ik kijk er ontzettend naar uit om te reïntegreren. Straks mag ik mijn kostbare energie besteden aan poetsen ipv echt weer iets zinvols en nuttigs te gaan doen. Daarnaast heb ik last van duizelingen als ik mijn hoofd teveel beweeg of buk, dus het poetsen gaat ook nog een leuke uitdaging worden .
Softbasegaming ik ben heel tevreden over onze schoonmaker. Het enige 'probleem' is, is dat ze klein is. Dus plafonds schoonmaken moet ik nog steeds zelf doen.
Ze komt al ruim anderhalf jaar bij ons en is altijd op tijd. We betalen haar 15 euro per uur en ze komt 1x per 14 dagen 4 uur.
Softbasegaming we hebben een ander systeem hier, maar wij betalen 9 euro per uur. Ze komt meestal 6 uur per week, strijken inbegrepen. De ene week strijkt ze en doet ze alleen de keuken, traphallen en woonkamer, de andere week het hele huis en dan minder grondig in de keuken/woonkamer. Ben heel tevreden over onze schoonmaker, we hebben lang vervanging gehad ivm haar verlof, maar ik was nooit echt tevreden.
Ik denk dat ik een volgend leven acteur wil worden
Pfffff houd op met je zielige gedram en gejank…
En stop met appen als je ziek bent…
Ik zie er nu al tegenop dat je weer op het werk komt want dan moet iedereen nóg eens 100x horen hoe erg het was allemaal…. en hoe zwaaaaaaar je het hebt omdat je nog wel heeeeeel moe bent…..