Jessie80 Softbasegaming Alles wat in je vrije tijd valt is namelijk verplicht omdat er anders niemand komt. Dat is misschien ook het verschil, bij ons gaan mensen graag mee en ook regelmatig buiten het werk dingen met elkaar doen.
Vulpen Miek89 Bah zeg, ik hoopte dat je allang op een of andere manier wat anders gevonden had en dat hier gewoon niet gemeld had ๐ Wat moet dat enorm frustrerend zijn voor jou/jullie. Logisch dat je je dan opgesloten voelt!
Trees Miek89 wat een frustrerende rotsituatie ๐. Natuurlijk heb je het nodig om af en toe lekker op stap te gaan. Ik geef je groot gelijk en daar zou je ex helemaal niks van moeten vinden of in ieder geval niks over horen te zeggen. Ze is je baas niet! Sterkte met deze situatie.
Miek89 Vulpen nope, helaas๐ค 't is echt zo frustrerend soms. Ik schik me heel vaak, maar met dit weiger ik het gewoonweg. Ik heb ze juist zo nodig om eens wat anders te doen/ondernemen Lumihiutale dank je wel๐ฅฐ
Miek89 Trees dank je wel ๐ ik kan het in principe best wel relativeren, maar soms lukt dat even niet๐