Tantetil haha aj dus 🀣. Overigens heb ik dat geweigerd. Ik wil insecten eten op een rustige manier en niet zo snel mogelijk.

Maar idd zonder eten 😱 ja 1 bitterbal πŸ˜΅β€πŸ’«.
Wel drinken gelukkig.

Zijn daarna met een groepje gaat eten.

Maar oke het was best leuk πŸ˜„. Ik heb gewoon een hekel aan ergens naar toe gaan πŸ˜…. Dat het op m'n vaste vrije dag viel hielp ook niet mee (dochter kon dus niet zwemmen vandaag)

Softbasegaming maar moet je dan mee? Bij ons is het prima geaccepteerd dat je niet meegaat als je je parttime dag hebt (of gewoon geen zin).

Softbasegaming wij hebben 1 keer per jaar een vergadering die voor iedereen verplicht is. Maar voor een collega viel het op zijn vrije dag, die strijd heeft hij dus wel gewonnen. We wonen namelijk niet in een land waar dwangarbeid mag
      (Kan mij heel goed voorstellen dat je die strijd helemaal niet aan wilt gaan, maar ik wil toch meegeven dat ze je niet mogen dwingen op je vrije dag te komen)

Pimpelmeesje Nee ik weet het hoor πŸ™‚. Alles wat in je vrije tijd valt is namelijk verplicht omdat er anders niemand komt.

En als ze niet terecht konden bij de opvang (mijn ouders en zus konden namelijk ook niet) had ik niet gegaan. En 1 keer de zwemles afzeggen is ook geen ramp.

De dag ervoor was ook mn vrije dag en ben ik dus ook niet naar de verplichtte cursus gegaan, die overigens regelmatig gegeven wordt. en dan zou dochter ook al nieet naar dansen kunnen dus die heb ik ook al afgezegd. Dus voelde me een beetje dubbel verplicht.

Softbasegaming Alles wat in je vrije tijd valt is namelijk verplicht omdat er anders niemand komt.

Dat is misschien ook het verschil, bij ons gaan mensen graag mee en ook regelmatig buiten het werk dingen met elkaar doen.

Aaaaaargh! Ik wil even keihard schreeuwen maar dat kan nu niet 🀐

Miek89 Bah zeg, ik hoopte dat je allang op een of andere manier wat anders gevonden had en dat hier gewoon niet gemeld had πŸ™ Wat moet dat enorm frustrerend zijn voor jou/jullie. Logisch dat je je dan opgesloten voelt!

Dit kan en mag je gewoon niet van iedereen vragen...

Vulpen nope, helaas🀐 't is echt zo frustrerend soms. Ik schik me heel vaak, maar met dit weiger ik het gewoonweg. Ik heb ze juist zo nodig om eens wat anders te doen/ondernemen
              Lumihiutale dank je welπŸ₯°

Miek89 wat een frustrerende rotsituatie πŸ™. Natuurlijk heb je het nodig om af en toe lekker op stap te gaan. Ik geef je groot gelijk en daar zou je ex helemaal niks van moeten vinden of in ieder geval niks over horen te zeggen. Ze is je baas niet! Sterkte met deze situatie.

Trees dank je wel 😊 ik kan het in principe best wel relativeren, maar soms lukt dat even nietπŸ˜…

15 dagen later
                • [verwijderd]

Weet je, dan kom ik toch gewoon niet meer?