Wat je niet hardop wilt zeggen.
Tantetil haha of zoβn vies Balut-ei
https://nl.wikipedia.org/wiki/Balut_(ei)
Ik heb hiervan echt moeten kotsen toen ze dat eens aten in expeditie
- Bijgewerkt
Tantetil haha aj dus . Overigens heb ik dat geweigerd. Ik wil insecten eten op een rustige manier en niet zo snel mogelijk.
Maar idd zonder eten ja 1 bitterbal
.
Wel drinken gelukkig.
Zijn daarna met een groepje gaat eten.
Maar oke het was best leuk . Ik heb gewoon een hekel aan ergens naar toe gaan
. Dat het op m'n vaste vrije dag viel hielp ook niet mee (dochter kon dus niet zwemmen vandaag)
Softbasegaming maar moet je dan mee? Bij ons is het prima geaccepteerd dat je niet meegaat als je je parttime dag hebt (of gewoon geen zin).
Jessie80 ja het was verplicht.
Softbasegaming wij hebben 1 keer per jaar een vergadering die voor iedereen verplicht is. Maar voor een collega viel het op zijn vrije dag, die strijd heeft hij dus wel gewonnen. We wonen namelijk niet in een land waar dwangarbeid mag
(Kan mij heel goed voorstellen dat je die strijd helemaal niet aan wilt gaan, maar ik wil toch meegeven dat ze je niet mogen dwingen op je vrije dag te komen)
Pimpelmeesje Nee ik weet het hoor . Alles wat in je vrije tijd valt is namelijk verplicht omdat er anders niemand komt.
En als ze niet terecht konden bij de opvang (mijn ouders en zus konden namelijk ook niet) had ik niet gegaan. En 1 keer de zwemles afzeggen is ook geen ramp.
De dag ervoor was ook mn vrije dag en ben ik dus ook niet naar de verplichtte cursus gegaan, die overigens regelmatig gegeven wordt. en dan zou dochter ook al nieet naar dansen kunnen dus die heb ik ook al afgezegd. Dus voelde me een beetje dubbel verplicht.
Softbasegaming Alles wat in je vrije tijd valt is namelijk verplicht omdat er anders niemand komt.
Dat is misschien ook het verschil, bij ons gaan mensen graag mee en ook regelmatig buiten het werk dingen met elkaar doen.
Aaaaaargh! Ik wil even keihard schreeuwen maar dat kan nu niet
Miek89 Wat is er meis?
- Bijgewerkt
Lumihiutale
-weg-
(ik haal dit later vanavond weer weg ivm herkenbaarheid)
Miek89 knuffel voor jou lieverd!
Dit kan en mag je gewoon niet van iedereen vragen...
Vulpen nope, helaas 't is echt zo frustrerend soms. Ik schik me heel vaak, maar met dit weiger ik het gewoonweg. Ik heb ze juist zo nodig om eens wat anders te doen/ondernemen
Lumihiutale dank je wel
[verwijderd] knuffel
[verwijderd] mag ik dan met je mee doen? Ik zal een week lang niets zeggen, beloofd
[verwijderd]
Weet je, dan kom ik toch gewoon niet meer?