iMoeder Vulpen Ja dat komt gewoon weer terug. Bij overgang van basisschool naar middelbare en van middelbare naar mbo/hbo/uni. Nieuwe groep mensen en dus nieuwe virusjes 🤐
[verwijderd] Toch6 zolang jij niet loopt te huilen omdat jóuw vriendin heeft gepraat met je zus komt het wel goed 😅
Huggybird Aaarrg 🤬🤯 denk zelf eens na!!! Ik heb Alles in mijn eentje geregeld!!! Het enige wat jij moet doen is twee dingen klaarzetten en zelfs dát kan je niet!!!!! 😤 val me daar NU niet mee lastig!!! Je weet dat we een heftig overlijden in de familie hebben!! 😭
Dahlia Who the fuck is nu mijn manager?!?! Ga zo door met deze onzin en dan gooi ik mij volgende week de ziektewet in totdat ik wat anders heb gevonden 🤬 Wat ik wel hardop heb gezegd, dit is mijn eis en als daar niks aan word gedaan dan ben 100% zeker weg.
Dahlia Trees dank je. Zit op het moment echt in een vervelende situatie maar heb gisteren al een sollicitatiegesprek gehad dus de eerste stap is gezet. Nu is het aan hun om mij te behouden.
Rietjesbeker Ja joh, natuurlijk heb je je aangemeld bij die "trekker merk" club, je hebt verder nog niks te doen en we bulken momenteel van het geld Sarcasme modus volledig aan
[verwijderd] Nee ik heb geen zin in die mensen in mijn huis. Ze voeden hun kinderen niet op en die kids zuigen iedereen leeg. Ik irriteer me de hele dag kapot aan ze. Ook aan die ouders (misschien nog wel meer). Ik zeg het niet, want het is bekend.. en toch moet ik er binnenkort weer een keer aan geloven (1x pj). Ik denk dat ik de hele dag in dit topic aan het posten ben.
Bloem [verwijderd] Kan je niet ziek zijn die dag ?🙈 Je zit er al zo doorheen. Dan moet je juist dit niet doen!
[verwijderd] Bloem Oh dat zou zoo fijn zijn idd. Ik moet goede afspraken met man maken. Hij wil max 2 uurtjes afspreken (godzijdank), maar het zijn plakkers.