Vulpen ja, buikje, en dan wrijft ze daarbij ook nog over haar buik. als haar kinderen van 18 ziek zijn maakt ze een โ€˜bedjeโ€™ voor ze op de bank, en als ze iets moet tillen (dat kan een thermoskan met thee zijn) kan dat niet met haar โ€˜rugjeโ€™ ๐Ÿ™„

• [verwijderd]

Huggybird zo een ken ik ook. Jongste zoon is 17 geloof ik, en als die ziek is plaatst ze ook een foto van hem onder zijn dekentje op de bank op Facebook ๐Ÿ˜ฑ
    Echt, mijn kinderen zouden me nooit meer aankijken als ik dat zou doen!

Huggybird
      Zo'n juf hadden ze hier ook bij de kleuters. Al jaren hetzelfde moederdagcadeautje, elk jaar met kerst hetzelfde liedje. De liefde voor de kinderen was echt een beetje weg.
      Eerlijk gezegd vind ik het niet zo erg daar ze weg is.

Huggybird als ze 18 kinderen had gehad, snapte ik haar geklaag wel ๐Ÿ˜….

Ik was ik de war met meervoud โ€˜kinderenโ€™ en โ€˜18โ€™. Vond het al zeer bijzonder.

Softbasegaming ze klaagt overal over! Behalve over haar man geloof ik๐Ÿค” maar dat snap ik wel, want als ze hem belt dat ze het koud heeft en een dikkere broek wil, of dat haar jurk statisch is en een andere aan wil, of haar boterham of haar lippenbalsem of haar warmte kussen voor haar zere rugje is vergeten, springt hij op en komt het haar brengen!

Trees ik had moeten schrijven 2 kinderen van 18, dan was het wel duidelijk geweest.

• Trees hebben hierop gereageerd.

Huggybird doe mij ook zo 1... mijne komt geeneens helpen als ik zelf aan het kotsen ben en 2 kinderen ook + 1 diarree ๐Ÿ˜’
              Hij kon ook niet fatsoenlijk van boord af, maar toch... ๐Ÿ˜

Toch6 oef, das pittig! Misschien volgende keer de man van mijn collega bellen, wie weet komt hij jou ook wel redden. ๐Ÿ˜‰

Huggybird schermtijd op onbeperkt voor een dag ๐Ÿคซ
                  En eten of drinken wilde niemand dus dat was ook makkelijk.

We hebben het overleefd. In bed had fijner geweest maar dat is het risico van kinderen krijgen he, door moeten in zekere mate