Puzzelstukje Ze hebben nu een groepje met meisjes uit verschillende landen en in hun gebrekkige engels komen ze een heel eind. Oudste is hier 11.
Wel heel leuk dat ze het proberen. Euro Disney is wel leuk. Wij zijn de afgelopen jaren naar midden of zuid Frankrijk geweest via Parijs en het verbaast mij elke keer weer hoe snel je in Parijs bent. Flink gassen en je bent er al. Komt vast goed!
Toch6 ik was ook op vakantie hoor. Volgens mij hebben we niet eens genoeg kleding voor 3 weken en zowel dan wil ik dat niet eens mee slepen. Alleen hier kun je de was enkel voor je laten doen. Heel vervelend 😜. Voor 6 euro per was, wassen eno drogen ze het voor je en wordt het op je plek op dezelfde dag weer afgeleverd. Ik overweeg nu om zondag al onze was nog even te brengen voor we naar huis vertrekken.
Nescio je maakt mij enthousiast. Volgend jaar gaan we een camper huren en lekker rondtouren door Scandinavië.
Nu maak je mij jaloers! Lijkt mij echt heel gaaf. Hebben we ook al vaak over nagedacht. Wassen kan vaak wel bij benzinestations en supermarkten in het buitenland (van die reusachtige trommels a 12 of 20 kilo die heel snel klaar zijn). Geen idee of dat in Scandinavië zit. Er bestaan ook van de speciale waszakken waarmee je makkelijk zelf wat kleine wasjes kan doen. Eten lijkt mij ook een uitdaging. Uiteten is volgens mij daar een stuk prijziger dan hier. Aan de andere kant vind ik het fijne aan rondtrekken altijd dat ik maar over twee dingen hoef na te denken op een dag. Waar slaap ik en wat eet ik. Dat heeft ook wel iets heel ontspannends. Wat leuk zeg om hierover al te kunnen dromen en plannen (ik doe spontaan mee!).