Hopsatee Als ik in Nederland op vakantie ben wil ik wel altijd graag snel weer naar huis.
Ik heb het in Nederland ook meer. Ik weet niet goed waarom eigenlijk. Ik ga daarom het liefst naar het buitenland. Ik vind het ook leuk om nieuwe omgevingen te ontdekken. Ik heb op vakantie wel altijd veel minder werk aan de kinderen. Mits we gaan kamperen, want in een huisje is het bij ons anders. Zodra we op een camping zijn, maken ze vriendjes en zijn ze de hele dag aan het spelen tot aan bedtijd. Eigenlijk gaat dat al zo vanaf een jaar of drie.
Ik vind het dus heerlijk om niks te doen. Al bijna 3 weken geen huishouden (de was laat ik tegen betaling hier doen). Voor de afwas heb ik kinderen genomen 🤣. Het enige wat ik doe is elke ochtend wat opruimen en ik veeg de vloer van onze caravan aan van 2m. Oftewel in 5 minuten klaar. Verder veel uit eten en man kookt op de overige dagen.
Mijn idee om tiny te gaan leven is op dit moment echt weer helemaal opgebloeid. Ik ben hier echt voor gemaakt. Ik mis echt helemaal niks qua spullen en mijn ene plankje met kleren is voldoende. Mijn man en ik zijn weer lekker aan het dromen. Als de kinderen de deur uit zijn ergens een piepklein huisje op een lapje grond en een campertje om samen lekker Europa door te toeren 🥰