Softbasegaming Tantetil heeft geen zin. Heb het al zo vaak gezegd. Af en toe zeg ik t wel hoor. Zoals laatst zei een 'vriend' van ons dat z'n hond werd ingeslapen reageert m'n man met ooh vanavond? Terwijl hij het er al wéken over heeft. Dus toen ben ik wel even bios geworden dat er ook nog andere dingen zijn als z'n games waarbij die wél alles onthoud 🙄.
Tantetil Softbasegaming mijn man gamed (of gamet?) de laatste tijd ook weer veel. Ik vind het echt bloedirritant, dus ik deel je frustratie hoor.
Softbasegaming Nee vind het niet oke dat je vanavond gaat Airsoften. Veel te kort dag. Maar ik zeg; natuurlijk is goed veel plezier.
Lumihiutale Softbasegaming Maar waarom zeg je dan niet dat je liever hebt dat hij een andere keer gaat?
Huggybird [verwijderd] 😬 herkenbaar…. Ik heb zo een borrel, dan een feest, morgen verjaardag en zondag de hele fam met Pasen hier 🙈 het feest ga ik niet heen.
Softbasegaming Lumihiutale omdat ik hem ook z'n pleziertje gun 🙂. Ook is het niet elke week enzo. Er is altijd wel een reden waarom ik vind dat hij niet moet gaan, kan slecht alleen zijn ..
Soturi Softbasegaming Die kan ook zo goed zijn focus op alleen zijn games hebben. Erg frustrerend soms.
Huggybird [verwijderd] ik ben na de borrel naar huis gegaan en de rest ging door naar het feest. Ik was denk ik rond 19:30 thuis. Toen in slaap gevallen op de bank🙈de borrel was wel heel gezellig😊
[verwijderd] Hoe is een lekke band nou ongeoorloofd absent? Ik heb netjes gebeld dat ze iets later is en met de bus komt. Ik kan niet toveren hoor..
[verwijderd] Noordeling Pimpelmeesje hij is meteen nadat ik had gebeld stond het al in magister, maar op rood 🤷♀️ Nouja, H is superbraaf dus het kan wel een keer.. mochten er problemen komen los ik het wel op.
Softbasegaming Ik ben het borstvoedingshangertje met melk van Tim kwijt geraakt. En nu ben ik echt een beetje van de kaart 😰
[verwijderd] Softbasegaming wat balen zeg.. 😥 en inderdaad, iets van dat geld mag wel een fatsoenlijke bevestiging hebben!
Softbasegaming Toch6 Nee, ik heb ook echt geen idee waar ik hem kwijt geraakt ben... Heb nu het bedrijf een mailtje gestuurd want vind het best slecht dat het binnen een maand al kwijt raakt voor een hanger van bijna 75 euro. Of ben ik nu een krent?
Toch6 Softbasegaming nou als hij binnen een maand spontaan van je ketting verdwijnt zat er ergens een foutje in de constructie lijkt mij.